اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۴۶۰
سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: دو سال قبل با دست خط خودم نامه نوشتم و گفتم شکایت و هیچ اقدام دیگری نخواهم کرد اما آقایان خود را پشت سر مردم قایم می‌کنند.
۱۹:۳۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی دایی در مراسم رونمایی از پیراهن سایپا، گفـت: این مراسم برای رونمایی از پیراهن و خداحافظی ابراهیم صادقی بود. برای صادقی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه خود موفق باشد. او نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. او لیاقت بسیار زیادی دارد.

وی در مورد اینکه امشب نامش در بین سه گزینه مربیان برتر سال قرار دارد و آیا به مراسم می‌رود، اظهار داشت: فعلا درگیر مراسم خودمان هستم و اگر رسیدم حتما می‌روم.

دایی در مورد اینکه تیم‌های خصوصی در ایران با مشکل روبرو می‌شوند، خاطرنشان کرد: باید یک راهکار مناسب پیدا کنیم که چه کسی و با چه نیتی وارد فوتبال می‌شود. اگر قصد لابی و انجام کار اقتصادی دیگر دارند شکست می‌خورند. اگر کسی به خاطر ذات فوتبال می‌آید باید به او کمک کنیم تا موفق شود.

وی افزود: به غیر از چند باشگاه بقیه فقط تیم‌داری می‌کنند. تیم‌داری به فوتبال ما ضربه می‌زند. همه جای دنیا بیشترین حمایت از طریق حق پخش، اسپانسر، تبلیغات دور زمین و ... است. تا زمانی که باشگاه‌های ما صاحب ورزشگاه خصوصی نشوند و تبلیغاتشان دست خودشان نباشد فوتبال ما همین حد می‌ماند و باید به همین قانع باشیم. تیم‌ها را بدون اینکه ببنیم مالکان چه کاره بودند، پشتوانه مالی داشتند و دارند به بخش خصوصی می‌دهیم. سال قبل تیم ما (نفت) چه مشکلاتی را پشت سر گذاشت. همین می‌شود که باشگاه‌های خصوصی به بن بست می‌خورند.

سرمربی سایپا در ادامه خاطرنشان کرد:‌ وظیفه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش خیلی سنگین است. باید ضمانت‌نامه بگیرند و نگاه کنند چه توانی دارند و سپس خصوصی‌سازی کنند. باید باشگاهی که کار می‌کند بودجه مشخص داشته باشد ضمانت‌نامه بدهد و اجازه ندهند بیشتر از چیزی که ضمانت کردند قرارداد ببندند اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم در فوتبال ایران شاهد موفقیت باشیم. در این بین فقط تیم ملی نتیجه گرفته و باشگاه‌های ما همه در آسیا اوت شدند. ما 4 نماینده داشتیم و فقط پرسپولیس به دور بعد رفته است. از همین جا هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم موفق باشد.

دایی در مورد صدور حکم بازی برای پرسپولیس و نفت تهران که دایی از آنها طلبکار است، گفت: قضیه پرسپولیس جدا از سایر تیم‌ها است. پرسپولیس بالای 50 میلیون نفر در ایران هوادار دارد و نمی‌توانیم این شادی و موضوع اجتماعی را از مردم بگیریم. باید کاری کنیم چنین مسائلی به وجود نیاید. مربیان و بازیکنان خارجی از فیفا شکایت می‌کنند و به حقشان می‌رسند اما ما رای را می‌گیریم اما کمیته‌ای نداریم که آن را به اجرا بگذارد و همینطور طلب روی طلب می‌آید.

سرمربی سایپا عنوان کرد: خواهش می‌کنم اجازه بدهند ما از مجامع قضایی شکایت کنیم تا به پولمان برسیم و به حقمان در کاری که می‌کنیم برسیم. سخت‌ترین کار را در دنیا مربیان دارند. دائم از خانواده دور هستیم و به همه باید پاسخگو باشیم. حتی به کارهایمان نمی‌رسیم. یک روز وقت استراحت داشته باشم از صبح تا شب به دنبال کارهایم می‌روم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا او گفته اگر پرسپولیس مالیاتش را بدهد از شکایت خود صرف نظر می‌کند، گفت: دو سال قبل با دست خط خودم نامه نوشتم و گفتم شکایت و هیچ اقدام دیگری نخواهم کرد اگر هم دوست دارید این نامه را می‌دهم به مردم نشان دهید. اما آقایان خود را پشت سر مردم قایم می‌کنند. گره‌ای را که می‌شد با دست باز کرد را نباید با دندان باز کرد. کاری کردند که در یک روز ماشین‌ و حساب‌های من توقیف شد. بالای 13 نامه دادیم از ادارات مختلف هم نامه زده شد اما جوابی ندادند. قانون آنها را محکوم کرده نه علی دایی. ماده 216 رای مالیاتی را هم گرفتم که پرسپولیس باید این پول را بدهد.
انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین