اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۳۷۸
ستاره جوان و ملی‌پوش بایرلورکوزن در واکنش به شایعه حضور احتمالی‌اش در بایرن مونیخ گفت:تحت فشار برای انجام هیچ انتقالی نیستم.
۱۳:۰۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در فصل نقل و انتقالات تابستانی بایرنی‌ها نیکلاس زوله، سباستیان رودی و سرژه گنابری، 3 ملی‌پوش جوان ژرمنی را در اختیار گرفتند و باردیگر در مسیر «آلمانیزه شدن» گام برداشتند.

در شرایطی که مسئولان تیم اکنون عنوان می‌کنند تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی به سراغ بازیکنان جدید دیگر نخواهند رفت اما بازار شایعه در مورد خریدهای آلمانی بعدی داغ داغ است.

به عنوان نمونه لئون گورتسکا از شالکه و یولیان برانت از بایرلورکوزن،‌نفراتی هستند که نام‌شان در رسانه‌ها به همین خاطر زیاد برده می‌شود.

مطابق این شایعات،‌بایرن با این 2 ،‌پیش قرارداد خواهد بست و تابستان بعد آنها را به جمع نفراتش اضافه می‌کند.

در همین ارتباط برانت در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد توضیحاتی جدید داد.

وی گفت:اینگونه شایعات قبل از جام کنفدراسیون‌ها هم وجود داشت.با این حال اوضاغ روبراه است و این چیزها اکنون امری عادی در دنیای فوتبال است.

او که متولد برمن است و در سال 2014 از ولفسبورگ به لورکوزن نقل مکان کرد، افزود:اغلب تصمیماتم را با دلم می‌گیرم.تحت هیچ فشاری نیستم که انتقالی انجام دهم یا چیزی را تغییردهم.

با این اظهارات مشخص می‌شود وی حداقل تا سال 2018 در لورکوزن خواهد ماند اما بعد از آن مشخص نیست می‌ماند یا به تیمی دیگر خواهد رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری