اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۳۳۳
پس از اینکه نیمار و ام‌باپه با رقم‌های نجومی در آستانه انتقال به باشگاه دیگری هستند، رسانه معتبر تلگراف، به بررسی قیمت‌های واقعی ۲۰ مهاجم برتر دنیا پرداخت.
۰۳:۳۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| هنوز هیچ چیزی در خصوص انتقال نیمار از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از توافق شخصی این اعجوبه برزیلی با سران قطری باشگاه فرانسوی نوشته‌اند که چیزی بیش از 197 میلیون پوند یا 222 میلیون یورو گزارش شده است.

از طرفی کیلیان ام‌باپه نیز با رقم 180 میلیون یورو به رئال‌مادرید نزدیک شده و باید دید آیا این ستاره 18 ساله به رویای خود می‌رسد یا خیر!؟

این رقم‌های نجومی باعث شده تا رسانه معتبر انگلیسی «تلگراف» با نظر خود، قیمت واقعی 20 مهاجم برتر دنیا را تخمین بزند که اگر آنها راهی تیمی دیگر شوند، چه قیمت حقیقی باشگاه موردنظر باید بپردازد.

20- کارلوس باکا - 15 میلیون پوند

مهاجم کلمبیایی میلان ایتالیا زیر نظر تیم‌های جزیره مخصوصا اورتون قرار گرفته است.وی حتی یکی از گزینه‌های خط حمله مارسی فرانسه به شمار می‌رود.

19- الیویر ژیرو - 25 میلیون پوند

با آمدن الکساندر لاکازته جایگاه این مهاجم فرانسوی در هاله‌ای از ابهام است. گرچه ونگر از سبک بازی ژیرو راضی بوده اما پیشنهاد خوب را رد نمی‌کند.

18- دیگو کاستا - 42 میلیون پوند

مهاجم اسپانیایی به احتمال فراوان چلسی را ترک می‌کند و راهی اتلتیکومادرید می‌شود. وی به علت محرومیت باشگاه مادریدی از خرید بازیکن تا ژانویه قادر به بازی نخواهد بود. همچنین میلان نیز یکی از مشتری‌ها او محسوب می‌شود ولی به نظر می‌رسد مقصد کاستا بازگشت به تیم سابقش است.

17- الکسیس سانچس - 55 میلیون پوند

ستاره شیلیایی به آخرین سال از قرارداد خود با آرسنال وارد می‌شود و علاقه‌‌ای نیز به تمدیدش ندارد. برخی رسانه‌ها از احتمال ترک او در این تابستان سخن می‌گویند که در صورت انتقال، پیشنهادهای بیش از 50 میلیون پوند می‌تواند توپچی‌ها را راضی به مذاکره کند.

16- آنتونی مارسیال - 64 میلیون پوند

زمستان 2 سال پیش،‌ مارسیال از موناکو با ارزش 58 میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد. گرچه هنوز این مهاجم 21 ساله نتوانسته توانایی‌های خود را نشان دهد ولی یونایتد برای فروش او به بیش از چیزی که پرداخت کرده رضایت می‌دهد.

15- آندر بلوتی - 72 میلیون پوند

ستاره سری‌آ ، فصل بسیار خوبی را در تورینو گذارند و زیرنظر تمام تیم‌های قدرتمند انگلیسی قرار گرفت. میلان نیز برای خرید او تلاش کرد اما قیمت بسیار زیاد باشگاه تورینو مانع این انتقال در تابستان کنونی شد.

14- آنتونی گریژمان - 80 میلیون پوند

ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید، یکی از اهداف محتمل منچستریونایتد به شمار می‌رفت اما محرومیت این باشگاه مادریدی باعث شد تا وی قرارداد جدیدی امضا کند.

13- گونزالو هیگواین - 80 میلیون پوند

تابستان فصل پیش، ستاره آرژانتینی با 75 میلیون پوند از ناپل راهی تورین شد و به یکی از گران‌ترین مهاجمین فوتبال دنیا لقب گرفت. گرچه وی وارد 29 سال زندگی خود شده است ولی ارزش وی تغییری نکرده است.

12- پیر امریک اوبامیانگ - 80 میلیون پوند

در ابتدا یکی از اهداف من‌یونایتد لقب گرفته بود ولی آنها به خرید لوکاکو روی آوردند. سپس یکی از گزینه‌های چلسی به شمار رفت ولی آنها نیز با جذب آلوارو موراتا از خیر وی گذشتند. وی در دورتموند ماندنی شده ولی قیمتی بالا برای خریدارانش خواهد داشت.

11- ادینسون کاوانی - 82 میلیون پوند

تابستان ساکتی برای مهاجم اروگوئه‌ای سن‌ژرمن گذشت. باشگاه فرانسوی شدیدا به حضور وی احتیاج داشته و در نظر دارد با خرید نیمار و الکسیس، این خط حمله را تقویت کند.

10- سرخیو آگوئرو - 84 میلیون پوند

این ارزش برای ستاره 29 ساله شاید کمی زیاد به نظر برسد اما با توجه به مهاجمین کنونی و توانایی کم‌نظیر ستاره آرژانتینی در من‌سیتی، آگوئرو را به یکی از باارزش‌ترین مهاجمان دنیا بدل ساخته است.

9- کریم بنزما - 85 میلیون پوند

آرسنال در 3 سال اخیر برای خرید مهاجم رئال تلاش کرد ولی هیچگاه موفق نشد و تابستان کنونی لاکازته را به امارات آورد. گرچه هیچ تیمی خواهان به خدمت گرفتن او نیست ولی شاید با آمدن ام‌باپه، بنزما فدای خرید او شود و مادرید را ترک کند.

8-روبرت لواندوفسکی - 100 میلیون پوند

یک مهاجم تمام‌عیار در وسط خط حمله که هم در هوا بسیار قدرتمند است و هم تسلط بسیار زیاد بر دو پای خود دارد. یک زلاتان دیگر ولی 7 سال جوان‌تر که بایرن‌مونیخ به هیچ وجه خواهان از دست دادن او نیست.

7- پائولو دیبالا - 107 میلیون پوند

یوونتوس تمام تلاش خود را کرده تا ستاره 23 ساله آرژانتینی را در تورین نگاه دارد. طبق گزارش برخی رسانه‌ها، قدرتمندان ایتالیایی برای خرید او مبلغ 120 میلیون یورو را پیشنهاد کرده بودند.

6- هری کین - 110 میلیون پوند

آنتونیو کونته، مهاجم تاتنهام را یکی از برترین‌های دنیا دانست و خرید وی را رویای خود ذکر کرد. این مربی همچنین اعلام کرد که کین حداقل 100 میلیون پوند قیمت داشته و اکنون توانایی انتقالش را ندارد. این ستاره 24 ساله انگلیسی با همین رشد کند می‌تواند در آینده به ارزش 150 میلیون پوند نیز برسد.

5-کریستیانو رونالدو - 120 میلیون پوند

شاید بپرسید که چرا قیمت رونالدو آنقدر پایین است!؟ به این خاطر که وی 32 سال داشته و 120 میلیون پوند برای یک مهاجم در این سن، بسیار هزینه فوق‌العاده‌ بالایی محسوب می‌شود. قطعا رونالدو ارزش این قیمت را داشته و پیراهنش یک هزینه بسیار زیاد خواهد داشت.

4-لوییس سوارز - 140 میلیون پوند

او 3 سال پیش از لیورپول با قیمت 65 میلیون پوند راهی بارسلونا شد و در این مدت، با نشان دادن توانایی خود این ارزش را دو برابر کرده است. یک مهاجم فوق‌العاده که در تیم آبی‌اناری‌ها به سطح جدیدی از توانایی خود رسیده است.

3- کیلیان ام‌باپه - 160 میلیون پوند

جذاب‌ترین گزینه اروپا،‌ ملی‌پوش فرانسوی بوده که تنها 19 سال سن دارد. رئال‌مادرید، بارسلونا، من‌یونایتد، من‌سیتی، لیورپول و آرسنال برای خرید وی تلاش کردند ولی موناکو ابدا خواهان فروش وی نیست. زیرا می‌داند که ارزش او می‌تواند بیشتر از 116 میلیون پوند شود.

2- نیمار - 200 میلیون پوند

اگر شایعات را باور کنیم،‌وی در آستانه انتقال 198 میلیون پوندی به پاری‌سن‌ژرمن است. نیمار تازه وارد 25 سال شده و می‌تواند رکوردهای فوتبال را جابه‌جا کند.

1- لیونل مسی - 220 میلیون پوند

بسیار سخت است که قیمت واقعی مسی را تخمین زد. او تازه به سن 30 سالگی رسیده و در نهایت شاید 4 یا 5 سال دیگر بتواند بازی کند. گرچه 5 سال از نیمار بزرگتر بوده ولی همچنان ارزشی بیشتر از نیمار خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین