اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۳۱۵
مربی و سرپرست تیم پیکان گفت: جلالی اعتراض به حقی نسبت به میزبانی پیکان در شهری به جز جم دارد و باید به او حق داد.
۲۳:۰۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگویی، در خصوص دیدار روز گذشته تیم پیکان مقابل پدیده خراسان گفت: خوشبختانه بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و ما مقابل این تیم مستحق برد بودیم اما نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم. به دلیل اینکه بازی ما خانگی بود از اینکه امتیاز کامل را نگرفتیم، ناراحتیم اما به هر حال پدیده هم تیم سخت‌کوشی است. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما همین موضوع که بازی را نبردیم باعث شد تا خستگی در تن ما بماند. 

وی ادامه داد: روند تیمی ما خیلی خوب است. در دقیقه اول یک موقعیت گل داشتیم که از آن استفاده نکردیم. در دقیقه 3 هم گل خوردیم و تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم بازی را مساوی کنیم. در کل معتقدم روند بازی خوب بود و ما می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

مربی تیم پیکان در خصوص بازی بعد این تیم مقابل پارس جنوبی جم، اظهار داشت: پارس جم تیم خوبی است و در تبریز هم دیدید چه نتیجه‌ای گرفت اما بحث ما برای بازی با این تیم، بحث فنی نیست. ما دوست داریم در شهر جم که باید به مصاف این تیم برویم، اسکان داشته باشیم اما آنجا یک میهمانسرا دارد که در اختیار یک شرکت است و به همین دلیل به ما گفتند که نمی‌توانیم آنجا را رزرو کنیم. مطمئنا برای تیم‌ها خیلی سخت خواهد بود که در عسلویه اسکان پیدا کنند و یک مسیر یک ساعته را در هوای بسیار گرم بوشهر طی کنند تا به شهر جم برسند. مجید جلالی اعتراض به حقی دارد و می‌گوید حتما اسکان تیم در شهر جم باشد. 

طهماسبی تصریح کرد: به آقایان محمودزاده و فتاحی زنگ زدم اما فکر کنم در جلسه هستند که پاسخ من را ندادند. ما با این موضوع مشکل داریم و نمی‌توانیم اسکان‌مان در عسلویه و بازی در جم باشد. اگر قرار است شرایط اینطور پیش برود بهتر است زمان بازی را عوض کنیم. نمی‌شود که تیم‌ها برای انجام بازی در این شهر با یک میهمانسرا هماهنگ کنند! خود ما وقتی هتل المپیک جا ندارد در شهریار به میهمانسرا می‌رویم اما ترجیح می‌دهیم به شهر قدس که میزبان بازی‌های ماست نزدیک باشیم.ما برای بازی با سپاهان با اتوبوس به اصفهان رفتیم که اتوبوس در راه خراب شد. حالا شما حساب کنید که در سفر ما از عسلویه به جم چنین اتفاقی بیفتد. احتمال آن که صفر نیست. در این شرایط باید چه کنیم؟ قطعا جلالی حق دارد و به او بابت اعتراضش حق دهیم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین