اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۳۰۷
پرسپولیس در آخرین پیروزی خود در تبریز برابر تراکتورسازی با گل مهاجم خارجی خود به سه امتیاز دست یافته است.
۲۱:۰۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیس در دومین دیدار فصل خود این هفته به تبریز خواهد رفت تا مقابل تراکتورسازی که این روزها با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند، قرار گیرد. 
 

برانکو ایوانکوویچ البته در این بازی با توجه به اخراج و دریافت کارت قرمز از سوی علی علیپور قادر به سود بردن از این بازیکن نخواهد بود و تنها مهدی طارمی و گادوین منشا را خط حمله خود در اختیار دارد. با این حال طارمی هنوز از آمادگی بدنی صد در صدی به دور است و گادوین منشا نیز بعد از عمل جراحی هنوز توانایی حضور 90 دقیقه ای در ترکیب این تیم را ندارد. 
 

با این حال جالب است که آخرین گل پرسپولیس در تبریز برای تراکتورسازی که منتهی به پیروزی این تیم و شکستن رکورد شکست ناپذیری تراکتورسازی شد، توسط یک مهاجم خارجی به ثمر رسید. جری بنگستون، مهاجم فصل پانزدهم سرخپوشان در آن دیدار موفق شده بود تک گل جنجالی تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. دیدار فصل گذشته دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت و اکنون باید دید منشا در بازگشتش به ترکیب این تیم موفق خواهد شد بار دیگر نام گلزن پیروزی بخش در این دیدار را به یک مهاجم خارجی اختصاص دهد یا همچنان از آمادگی صد درصدی به دور است. او در بازی برابر فولاد 10 دقیقه فرصت بازی یافت و در این دقایق نیز یک فرصت خوب گلزنی از روی ارسال از سمت چپ به دست آورد که پرش او تنها سانتی متری برای باز کردن دروازه حامد لک کم بود.
 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین