اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۳۰۳
مهاجم عاصی این روزهای پرسپولیس در فصل گذشته بار دیگر توانست عنوان آقای گلی را کسب کند تا برای هت تریک در این عنوان برنامه ویژه‌ای داشته باشد.
۲۰:۴۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  مهدی طارمی که با توجه به درخواستش برای حضور در تیمی اروپایی در تمرینات روزهای ابتدایی سرخپوشان غایب بود و از آمادگی لازم برخوردار نیست، در دو بازی اخیر در سوپرکاپ برابر نفت تهران و در ادامه در لیگ برتر برابر فولاد به دلیل نیاز این تیم به میدان رفت. با این حال کاملا مشخص بود که این بازیکن فاصله زیادی از آنچه که از او انتظار می‌رود داشته باشد.
 
طارمی علیرغم فرصت های نصفه و نیمه ای که در بازی برابر فولاد خوزستان داشت، نتوانست در کری خوانی با حامد لک برای دستیابی به دروازه او موفق عمل کند. او البته در تلاش بود با شگرد همیشگی خود راهی برای رسیدن به پنالتی کسب کند که البته حسین زاهدی فر اعتقادی به این مساله نداشت.
 
آقای گل دو فصل اخیر فوتبال ایران که با اخراج علی علیپور در تبریز نیز امید اول تیم برانکو برای باز کردن دروازه تراکتورسازی محسوب می‌شود باید دید از کدام بازی استارت خود برای شروع گلزنی در فصل جدید را خواهد زد. او که در این فصل مدعیان زیادی هم در ترکیب تیم خود و هم دیگر تیم‌ها برای کسب آقای گلی می‌بیند، در تلاش برای پشت سر گذاشتن هر چه زودتر دوران بدنسازی و رسیدن به مرز آمادگی است تا بتواند بار دیگر شادی گل‌های خاص خود را به اجرا بگذارد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین