اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۲۹۹
مهرداد میناوند گفت: « از رئیس جمهور عزیزمان می خواهم که یک بار برای همیشه مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس را حل کند.»
۲۱:۱۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهرداد میناوند بعد از پیروزی پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتر  مقابل فولاد گفت:« وضعیت پرسپولیس در اولین هفته از رقابت ها راضی کننده بود. این تیم به مراتب بهتر از سوپرجام بازی کرد.»

ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران با اشاره به پتانسیل بالای تیم محبوبش در این فصل از رقابت ها گفت:« یادمان نرود که پرسپولیس در این بازی همه بازیکنانش را دراختیار نداشت. به نظرم با اضافه شدن دیگر بازیکنان وضعیت تیم روز به روز بهتر هم خواهد شد.»

میناوند درادامه همچنین درباره سطح مسابقات امسال افزود:« من امسال را سال دشواری می بینم. بازی استقلال را مقابل نفت آبادان دیدم. با اینکه استقلال شکست خورد اما آنها تیمی پرمهره هستند که می توانند در این فصل حرفهای زیادی داشته باشند. سپاهان هم نشان داد که می تواند یکی از مدعیان این فصل باشد. سایپا هم تیم بسیار خوبی است و اینها همه نشان می دهند که امسال رقابت در لیگ برتر خیلی فشرده است.» 

او درباره شانس موفقیت تیم ها نیز گفت:« به نظر من هر تیمی که تمرکز بالاتر و بازیکنانش رفتار و زندگی حرفه ای تری داشته باشند موفق خواهد شد.»

مهرداد میناوند همچنین در رابطه با حرفهای محسن مسلمان و مهدی طارمی درباره مدیریت باشگاه که بعد از بازی با فولاد برای پرسپولیس حاشیه ساز شد اضافه کرد:« یک چیزی را کلی بگویم، من چون طرفدار صلح و دوستی هستم اینطوری به ماجرا نگاه می کنم که این مسائل به وجود می آید. بازیکن گاهی ممکن است از رفتار باشگاهش ناراضی باشد اما باید بگویم همان ابتدای لیگ جای این حرف ها نبود.» 

او افزود:« شما یک جایی حرفی می زنید که فایده دارد اما وقتی در این شرایط اقتصادی که خیلی از هواداران خودشان دغدغه مالی دارند، بیان این حرفها هیچ فایده ای ندارد. با وجود احترامی که برای مسلمان و طارمی قائلم اما باید بگویم این حرکت آنها از روی سادگی بود. اینکه حالا می گویند باند تشکیل داده اند و اینها را هم دوست ندارم در این شرایط قبول کنم. باید خوشبینانه نگاه کنیم من واقعا از این پرسپولیس قدرتمند لذت می برم و درست نیست خودمان برای این تیم فوق العاده حاشیه درست کنیم.»

میناوند اضافه کرد:« برانکو یک پرسپولیس عالی از نظر فنی ساخته است و فکر می کنم الان هم بزرگ کردن مسائلی از این دست تنها به تیم لطمه می زند. حرف من این است که این بچه ها ای کاش خویشتنداری می کردند و این حرفها را نمی زدند. بیان این حرفها به آن شکل هیچ مشکلی را حل نمی کند.»

بازیکن سابق تیم ملی ایران در ادامه با اشاره به وضعیت بد مالی پرسپولیس گفت:« من از آقای دکتر روحانی رئیس جمهور عزیز کشورمان درخواستی دارم. می دانم الان ایشان روزهای شلوغی دارند و مسائل مهمی مثل روابط خارجی و از این دست وجود دارد، اما واقعیت این است که مردم فوتبال را دوست دارند. من دلایل بزرگی دارم که این تیم پرسپولیس می تواند افتخارآفرین شود، پس باید پول این باشگاه را داد. خیلی از پولها در این سالها به جاهای دیگر داده شده و کسی اصلا نفهمیده است که سرنوشت پولها چه شده است! اما با حل مشکل مالی پرسپولیس مردم خوشحال می شوند. آقای رئیس جمهور توروخدا بیایید به مساله پرسپولیس ورود کنید. شماره حساب دادن به مردمی که خودشان مشکل مالی دارند کار درستی نیست و مشکلی را حل نمی کند.»
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری