اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۲۰۰
کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا گفت:بوندس‌لیگا مسی و رونالدو را ندارد اما توازن قوا دارد.
۱۲:۴۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| لوتار ماتیوس در گفت‌وگویی در مورد مسائل مربوط به فصل جدید رقابت‌های باشگاهی آلمان «بوندس‌لیگا» صحبت کرد.

فرمانده «مانشافت» در مسابقات منجر به قهرمانی جام جهانی 1990 ایتالیا، اظهارداشت:در فصل جدید امکان ندارد بایرن همانند سا‌ل‌های اخیر یکه‌تازی کند.رقابت برای مونیخی‌ها سخت‌تر از قبل خواهد بود.البته آنها جدی‌ترین مدعی قهرمانی هستند.اما ابتدا باید نشان دهند که چطور می‌توانند جای فیلیپ لام و ژابی آلونسو را پرکنند. همینطور تازه‌واردها تا چه زمانی خود را با شرایط تیم وفق خواهندداد.برخلاف گذشته که در ژانویه تکلیف قهرمانی مشخص می‌شد، چنین امکانی نیست.

وی افزود:در وهله نخست دورتموند و لایپزیگ، تیم بایرن را تحت فشار خواهندگذاشت.البته دورتموند خود باید با مربی جدیدش هماهنگ شود و لایپزیگ نیز باید نشان دهد چطور با فشار ناشی از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا کنار می‌آید.

ماتیوس ادامه داد:بازی‌های نبی کیتا و عثمان دمبله را در فصل گذشته با شور و شوق زیادی تماشاکردم.خوشحال می‌شوم اگر آنها همچنان کیفیت برتر نشان داده و حتی نسبت به قبل، پیشرفت کنند. همینطور خوشحال می‌شوم که شاهد ادامه درخشش بازیکنان تیم ملی آلمان در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها و تیم زیر 21 ساله‌ها در بوندس‌لیگا باشم.

او تصریح کرد:در بوندس‌لیگا بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را در اختیار نداریم. اما از این که توازن قدرت در بوندس‌لیگا فراهم شود، استقبال می‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین