اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۱۵۳
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: هیات رئیسه در مورد مسائل مربوط به کی روش به تاج اختیار تام داده است.
۰۲:۴۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  محمود شیعی پس از تساوی یک بر یک مقابل پدیده اظهار داشت: انتظار داشتیم بچه‌ها بازی خوبی ارائه دهند و در مجموع بد نبودند. رقابت‌ها سخت است و لیگ دشواری را امسال خواهیم داشت و به آن راحتی که می‌گفتیم برویم و سهمیه بگیریم نیست. باید بیشتر از اینها کار کنیم و با تقویت تیم که جذب 2 مهاجم خواهد بود بتوانیم بهتر از قبل نتیجه بگیریم.

وی در مورد جایگزین بازیکنان از دست داده گفت: در قبال بازیکنانی که از دست دادیم مهدی مؤمنی، بختیار رحمانی و سعید صادقی را گرفتیم و امروز و فردا هم بتوانیم 2 مهاجم خوب را جذب کنیم. یک مهاجم سنگالی طی چند روز آینده می‌آید و امیدوارم با حضور آنها مشکلات‌مان کم شود. یک بازیکن گرجستانی هم مدنظر داریم و باید بیاید و مدتی اینجا با ما تمرین کند. قصد داریم با بازیکنان خارجی قرارداد 2 ساله ببندیم و سال دوم در اختیار خودمان باشد که اگر خوب بودند نگه داریم و در غیر این صورت پایان همکاری بدهیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد کنار رفتن اسدی و آمدن ساکت عنوان کرد:‌ آنچه در فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده خیر است و بحث‌هایی بود که دبیرکل جابه‌جا شود. خود اسدی در جریان است و همچنان به عنوان مشاور باقی مانده است. قبلاً می‌گفتند چرا فدراسیون تغییرات ندارد و چرا همانند گذشته کار می‌کند اما با این تغییرات نشان دادیم که فدراسیون کار خودش را انجام می‌دهد و تغییرات عمده و اساسی هم انجام شده و می‌شود. مسلماً فدراسیون‌ به دنبال خواسته‌های مردم است و تغییرات جدیدی هم با صحبت‌های تاج در راه است.

شیعی در مورد اینکه کی‌روش نتایج خوبی گرفته اما در چند وقت گذشته حرکات زیادی از جمله کنار گذاشتن مربیان ایرانی به صحبت علیه اسدی و تصمیم هیأت رئیسه در این خصوص چیست، گفت: هیأت رئیسه مسائل مربوط به کی‌روش را به عهده خود تاج گذاشته و تاج بحث‌های راهبردی انجام می‌دهد؛ بهتر است این سؤالات را از خود تاج بپرسید.

وی در مورد انتقادات عابدینی در مورد اینکه فدراسیون تاج امنیتی است، گفت:‌ من شاهد چنین چیزی نیستیم شما اگر در جلسات هیأت مدیره شرکت کنید بسیار جلسات پرچالش و پربحثی را داریم. منتها بحث‌ها به بیرون انتقال داده نمی‌شود و دلیل هم دارد که در داخل بماند. بحث‌هایی که ما می‌کنیم همه هیأت رئیسه در جریان هستند. خودم به عنوان کسی که منتقد هیأت رئیسه هستم سعی می‌کنم در تمام بحث‌ها شرکت کنم و کار را پیش ببریم. در کمیته فنی و تخصصی هم که حضور دارم اصلاً‌ کار کردن به این راحتی نیست و بحث‌ها به صورت جدی و طولانی مدت است و آنچه بیرون می‌آید ماحصل 5 ساعت جلسه است.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین