اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۱۴۴
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در طول 90 دقیقه مقابل پدیده غرامت یک اشتباه در آغاز بازی را دادیم.
۲۳:۵۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید جلالی پس از تساوی یک بر یک مقابل پدیده اظهار داشت: افسوس می‌خورم که  ازاین بازی خوب فقط یک امتیاز گرفتیم، ما در طول بازی غرامت یک اشتباه در آغاز مسابقه را داریم، اما از بچه‌ها راضی هستم، مسلط بودیم و بچه‌ها فداکارانه بازی کردند.

وی ادامه داد: خوشحالم که در حال حاضر  موقعیت‌مان نسبت به فصل قبل خیلی بهتر است.

جلالی به نسبت اولین بازی فصل‌مان من افسوس می‌خورم که این بازی خوب فقط یک امتیاز توانستیم بگیریم و من خوشحالم که می‌بینم موقعیت‌مان نسبت به فصل گذشته در این موقع خیلی بهتر است. بچه‌هایمان دید خیلی بهتری نسبت به بازی دارند. ما در تمام بازی فقط غرامت یک اشتباهی را دادیم که در شروع بازی داشتیم. ولی کلا به بازی مسلط بودیم، من از بچه‌هایم ممنونم چون بی‌نهایت فداکارانه بازی کردند و تمام تلاششان را کردند و ما کاملا شایسته این بودیم که پیروز بازی باشیم و تیم پدیده هم یک تیم خیلی سخت‌کوشی است. در قسمت‌های مختلف زمین روی توپ سخت و محکم بازی کردند و شاید همین دلیلش بود که ما نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

وی درخصوص بازیکنانی که قرار است تیم پیکان جذب کند گفت: ما دو بازیکن یکی سنگالی و یکی نیجریه‌ای قرار است جذب کنیم. بازیکن نیجریه‌ای فردا کارش تمام می‌شود البته امروز قراردادش را بست و یک بازیکن سنگالی هم تا یکی دو روز آینده به ما ملحق خواهد شد. با گنت بازیکن نیجریه‌ای به مدت یکسال قرارداد بستیم.

وی در ادامه افزود: ما سال قبل هدفمان ماندن در لیگ برتر بود ولی امسال هدفمان این است که در نیمه بالای جدول باشیم. پارسال ششم شدیم بنابراین هدف‌گذاری ما یک چیزی است اما ظرفیت‌های ما شاید اجازه دهد که در رده‌های بالاتر بایستیم و  اصلا خواسته ما این است. چون تیمی به مراتب بهتر از فصل گذشته داریم. فقط مقداری در بخش حمله باید خودمان را تقویت کنیم و می‌توانیم امسال سال بزرگ و سربلندی داشته باشیم.

وی درخصوص وضعیت بختیار رحمانی اذعان داشت: بختیار با توجه به اولین بازی‌اش نسبتاً‌ خوب بود نمی‌توانم بگویم کامل ولی نسبتا خوب بازی کرد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین