اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۰۵۰
سخنگو و معاونت اجرایی باشگاه استقلال خوزستان گفت: تراکتورسازی هم در بازی دیروز موقعیت داشت اما تیمی برنده است که گل بزند. ما از فرصت‌مان استفاده کردیم و بازی را بردیم.
۱۲:۲۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| یعقوب پیری در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، گفت:‌ جا دارد اول از همه از هوادارن و خوزستانی‌هایی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. این سه امتیاز در شروع برایمان بسیار مهم و روحیه‌ بخش بود. امیدوارم بتوانیم در مسابقه آینده هم همین روند را ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه آیا وضعیت اسپانسر باشگاه مشخص شده است، خاطرنشان کرد:‌ از اسپانسر جدید باشگاه و مدیریتش تشکر می‌کنیم. آنها پول خوبی به تیم تزریق کردند و از ما حمایت می‌کنند. از مدیر کل ورزش و جوانان هم در این مدت خیلی از تیم حمایت کرده تشکر می‌کنم.

معاونت اجرایی باشگاه استقلال خوزستان، در ادامه یادآور شد:‌ تغییرات زیادی در تیم داشتیم. 20 بازیکن از جمع ما جدا شدند و با یک ساختار جدید کارمان را پیش می‌بریم. در این شرایط تیم نیاز به حمایت دارد و باید کارمان را با قدرت پیش ببریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی دیروز عملکرد خوبی داشته و موقعیت‌های زیادی به وجود آ‌ورده است، عنوان کرد:‌تراکتورسازی تیم خوبی است. درست است که این تیم نتوانسته در نقل وانتقالات بازیکن جدیدی جذب کند اما همین نفراتی که روز گذشته به میدان رفتند یک تیم کامل بودند. در سوی مقابل تیم ما 80-90 درصد عوض شده است. تراکتورسازی هم فرصت گلزنی داشت اما فوتبال همین است و هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده بازی می‌شود که خوشبختانه ما برنده شدیم.

پیری در مورد اینکه فرزاد جعفری و سایر بازیکنانی که استقلال خوزستان مدعی است با آنها قرارداد داشته برای تیم‌های جدیدشان بازی می‌کنند و تکلیف به کجا انجامید، گفت: تکلیف هنوز مشخص نشده است. وثوق احمدی مصاحبه کرده و موضوع بازیکنان جدا شده از ما را به بحث جدایی مهدی طارمی از ریزه اسپور تشبیه کرده و گفته فیفا هنوز برای این پرونده وقت نگذاشته است. بنده باید به یک موضوع اشاره کنم و به دوست خوبمان در کمیته تعیین وضعیت بگویم این کمیته یک ماه است تشکیل شده و در ایران فعالیت می‌کند این کمیته در یک ماهه شروع به فعالیت مگر چند پرونده گرفته که زمان رسیدگی ندارند. حداقل تکلیف ما را مشخص کنند و اگر حق با ما هست یا نه بگویند. تکلیف ما را مشخص کنند که بازیکن بگیریم یا نه.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین