اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۰۲۶
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما یک چک دادیم برای یک ماه تا مجوز ۴ بازی را گرفتیم به نظرم مسخره است که یک تیم در لیگ برتر بلاتکلیف باشد.
۰۴:۳۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| هاشم بیک‌زاده پس از بازی نفت تهران با سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: ما تا یک ساعت قبل از بازی نمی‌دانستیم که چه کسی قرار است بازی کند، ما حتی با تعدادی بازیکن گرم کردیم، وقتی داشتیم می‌رفتیم زمین به ما گفتند 3 تا از بازیکنان نمی‌توانند بازی کنند،

وی ادامه داد: بنده خدا درخشان کاملاً شوکه شده بود و نمی‌دانست که باید چه کار کند. من فکر می‌کنم این درست نیست که آنقدر استرس وارد تیم شود و اصلاً به نظرم این لیگ حرفه‌ای نیست. فدراسیون یا نگذارد تیمی در لیگ حضور پیدا کند با این شرایط یا وقتی اجازه می‌دهد اینطور برخورد نکند ولی در کل بازی نسبتاً بدی نبود، ما از اشتباهات سپیدرود استفاده کردیم. من فکر می‌کنم آنها از لحاظ بدنی کم ‌آوردند، برایم خیلی جالب بود که زودتر از ما تیم خود را جمع کردند ولی در کل ما توانستیم پیروز از میدان خارج شویم، امیدوارم مسئولین نفت به فکر باشند، دیگر از این حال و هوا در بیاییم و اینقدر تیم نفت را تحت فشار نگذارند. 

وی در ادامه افزود: برای یک ماه مسئولین تیم چک دادند تا 4 بازی مجوز گرفتیم ولی به نظرم خیلی مسخره است که یک تیم در بلاتکلیفی باشد، آن هم یک تیم به اصطلاح حرفه‌ای. بنده خدا کسی که این تیم را گرفته، هنوز مالکیتش مشخص نیست و باید از جیب خودش خرج کند ولی همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری