اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۹۹۵
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از خطا روی مدافع فولاد از زمین بازی اخراج شد که بعد از این اتفاق قصد داشت به داور اعتراض کند که بازیکنان پرسپولیس مانع از انجام این کار شدند.
۲۳:۰۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 21 امشب در چارچوب دیداری از هفدهمین مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

* در ابتدای نیمه دوم حسین ماهینی و سیروس پورموسوی به خوش‌وبش با یکدیگر پرداختند.

* در صحنه‌ای از بازی توپی که سمت ممبینی آمد را این بازیکن رها کرد و به اوت رفت که بعد از این اتفاق مدافع فولاد اعتقاد داشت که توپ به پای بازیکن پرسپولیس برخورد کرده و به‌شدت علیه داور اعتراض کرد.

* بلندگوی ورزشگاه هواداران حاضر در استادیوم را 30 هزار نفر اعلام کرد.

* در صحنه‌ای از بازی شجاع خلیل زاده روی رحیم زهیوی مرتکب خطا شد که زهیوی بعد از این صحنه به مدافع پرسپولیس اعتراض کرد و بین آنها درگیری به وجود آمد. البته این مسئله چندان جدی نبود.

* علی علیپور بعد از خطایی که روی فرزاد جعفری انجام داد این بازیکن به‌شدت از ناحیه پا احساس درد می‌کرد که بعد از این اتفاق داور با مشورت کمک داور خود کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان داد و او را از زمین بازی اخراج کرد. بعد از اخراج علیپور که این بازیکن به‌شدت عصبیانی شد قصد داشت به داور اعتراض کند که مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده جلوی او را گرفتند.

*‌چند دقیقه بعد از اخراج علیپور، احمد عبدالله زاده هافبک فولاد روی مهدی طارمی مرتکب خطا شد که این مسئله منجر به اعتراض و درگیری طارمی با این بازیکن شد و داور به هافبک فولادی یک کارت زرد نشان داد.

* بعد از درگیری طارمی با عبدالله زاده لحظاتی بعد این بازیکن خطایی روی فرشاد احمدزاده انجام داد که این‌بار دیگر بازیکن پرسپولیس با او درگیری پیدا کرد و همین مسئله باعث شد عبدالله کرمی و چند تن دیگر از بازیکنان فولاد به حمایت از هم تیمی خود پیش بیایند و درگیری بین دو تیم بالا بگیرد. در این همین حین کادر فولاد هم نسبت به رفتار خشونت‌آمیز بازیکنان پرسپولیس اعتراض کردند.

* در اواخر بازی درگیری لفظی بین تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان به وجود آمد.

*‌در دقیقه 78 بازی رحیم زهیوی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد. در همین حین پزشکان فولاد در آن طرف زمین مشغول درمان جعفری بودند که سرمربی فولاد خوزستان با فریادهای بلند پزشکان این تیم را صدا می‌زد و می‌خواست بالای سر زهیوی حاضر شده و به مداوای این بازیکن بپردازد.

* در دقیقه 80 که برانکو، منشأ را برای حضور در درون زمین از پشت دروازه به سمت نیمکت فراخواند،‌ این مسئله باعث به وجد آمدن هواداران شد و مهاجم نیجریه پرسپولیس به‌شدت از سمت هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* در نیمه دوم روی سکوها بین دو کودک درگیری به وجود آمد و آنها به زدوخورد با یکدیگر پرداختند و سایر هواداران آنها را از هم جدا کردند.

* زمانی که شایان مسلم وارد زمین شد بلندگوی ورزشگاه نام این بازیکن را علی اعلام کرد که هواداران معتقد بودند مسئول اعلام تعویض دچار اشتباه شده، در حالی‌که نام اصلی این بازیکن در شناسنامه علی است، علی اما او را با نام شایان صدا می‌زنند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین