اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۹۸۱
سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: برای کسب سه امتیاز به تبریز آمدیم، اما کسب یک امتیاز هم برای ما رضایت‌بخش است.
۲۱:۵۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی تارتار عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز گفت: فردا اولین بازی ما در لیگ برتر فوتبال کشور است و با اینکه برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم، اما کسب یک امتیاز هم می‌تواند رضایت‌بخش باشد.

وی گفت: به هیچ‌عنوان تیم پارس جنوبی را نباید دستکم گرفت و تلاش می‌کنیم که در پایان فصل تیم شگفتی‌ساز مسابقات شویم.

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: تیم گسترش‌فولاد هم در کادر فنی و هم در بین بازیکنانش جابه‌جایی زیادی داشته و در هفته‌های اول بیشتر تیم‌ها سعی می‌کنند نسبت به همدیگر شناخت پیدا کنند.

تارتار تصریح کرد: ما بازیکنان ‌بومی زیادی در تیم خود داریم که حدود 10 بازیکن نیز از تیم‌های پایه به تیم لیگ برتری افزوده شدند؛ در مورد فوتبال بوشهر باید بگویم که حق این استان بیشتر از یک تیم در لیگ برتر است.

وی در مورد گسترش‌فولاد یادآور شد: آقای زنوزی یک سرمایه بزرگ برای فوتبال کشور است و جا دارد هم از ایشان و هم از آقای سمندر به نیکی یاد کنم که در گسترش فولاد با آنها خاطرات خوبی دارم و آقای نصیرزاده مدیر جدید گسترش فولاد از مدیران کارآمد و شایسته فوتبال ایران هستند.

تارتار در مورد وضعیت تیم خود گفت: پارس جنوبی یکی از تیم‌هایی است که هیچ‌گونه بدهی نداشته و آینده مشخص خواهد کرد که بازیکنانی که به تیم پارس جنوبی نیامدند، متضرر شده‌اند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین