اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۹۸۰
سرمربی نفت آبادان با گلایه از منصوریان حاضر شد مقابل خبرنگاران حاضر شود.
۲۱:۵۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال با گلایه مجدد از عدم حضور منصوریان در نشست خبری گفت: در هر صورت نفت آبادان نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته. از 10 الی 11 باشگاه بازیکن گرفتیم و برای بهتر شدن نیاز به هماهنگی داریم.مطمئناً تیم بعد از 3، 4 هفته از بازی‌های لیگ هماهنگ می‌شود.

وی در مورد بازی فردا، گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما با نایب قهرمان فصل گذشته بازی داریم اما سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و از شرایط میزبانی استفاده کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم. فردا احتمالاً از کرار و بغلانی استفاده می‌کنیم اما چون میلاد جهانی رباط صلیبی‌اش را عمل کرده با او مشروط امضا کردیم تا پس از اینکه صد درصد آماده شده اسمش را رد کنیم.

کمالوند در مورد شرایط نفت آبادان، گفت: مشکلاتی داشتیم که به سال قبل برمی‌گردد و اینکه خوب تیم تقویت نشد. پارسال که تیم به لیگ برتر صعود کرده بود از سهمیه‌های لیگ برتر که 7 بازیکن بود استفاده نکردند اما امسال 6 بازیکن گرفتیم هر چند که قانون به ما اجازه نمی‌داد بیشتر از این تعداد جذب کنیم. فعلاً کار را جلو می‌بریم و تا نیم‌فصل هم 3، 4 بازیکن دیگر هم جذب خواهیم کرد. به طور نسبی از شرایط راضی‌ام و باید ببینیم بازیکنان همانطور که در دیدارهای تدارکاتی حضور داشتند می‌توانند در دیدارهای رسمی هم حاضر شوند یا خیر. ترکیب اصلی را تا حدود 95 شناخته‌ام اما اگر دچار مشکل شویم تغییر تاکتیک می‌دهیم.

وی در مورد اینکه فرحانی مربی گلرهای این تیم قرار بود از نفت آبادان جدا شود، گفت: خیر، او با ما هست.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه آیا بازیکنان تیمش تجربه حضور در ورزشگاه پر از تماشاگر را دارند، گفت: از این نظر مشکل نداریم. شیمبا، کرار و اسدی و سایرین قبلاً در سپاهان و تراکتورسازی مقابل تماشاگران زیادی بازی کردند و جو ورزشگاه آزادی روی آنها تأثیر نمی‌گذارد. خود من زمانی که در تراکتورسازی بودم در حضور 60 هزار تماشاگر بازی می‌کردیم و مشکلی به حضور تماشاگر نداریم. تماشاگران آبادانی به ما لطف دارند و اینجا ما فقط تماشاگر داریم.

وی تأکید کرد: از لحاظ سخت‌افزاری از شهرهایی مثل کرمان و چند شهر دیگر عقب‌تر هستیم اما امید مردم به این تیم است و کاش مدیریت عیسی‌زاده بیشتر از دو، سه سال بود تا امکانات سخت‌افزاری خوبی ایجاد می‌شد. خیلی چیزها اینجا من را متعجب کرده و برای اولین بار یک چیزهایی را در آبادان می‌بینم که سنخیتی با فوتبال حرفه‌ای ندارد و ان‌شاءالله مردم کمک کنند. معتقدم چیزی که مسلم است اینکه مردم بیش از هر چیزی در نتایج تیم نقش دارند. آنها باید صبور باشند و بی‌احترامی نکنند چون پارسال بر سر همین موضوع 300، 400 میلیون پول جریمه شدیم که با همین مقدار پول می‌شد به 10 سفر رفت. ضمن اینکه هواداران آبادانی باید فرهنگ بالای خودشان را نشان دهند. امیدوارم تماشاگران صبور باشند چون تیم تغییر کرده و نیاز به زمان داریم.

کمالوند ادامه داد: پیروزی در دیدار فردا من را خوشحال نمی‌کند و اگر هم نتیجه نگیریم ناراحت نمی‌شوم. فوتبال ماراتن است و 4، 5 هفته آخر همه چیز تعیین می‌شود دو سال پیش که پرسپولیس در روز آخر قهرمانی را از دست داد تا هفته دهم در رده شانزدهم قرار داشت. از سال 74 مربی هستم و 16 سال تجربه لیگ برتر دارم و سابقه‌ام می‌گوید که نفت آبادان آینده خوبی دارد و اگر هواداران پشت این تیم باشند شاید از رتبه‌ای که قول دادیم بهتر هم بشویم.

وی در پایان، گفت: تا بازی با سایپا در زمین تختی تمرین می‌کنیم و بعد از آن به زمین تمرین خودمان می‌رویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین