اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۹۵۷
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.
۱۹:۴۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال دو تیم سیاه‌جامگان مشهد و ذوب‌آهن در ورزشگاه ثامن‌الحجج به مصاف هم رفتند. حاشیه‌های این دیدار به شرح زیر است:

* حدود 600 تماشاگر برای تماشای این دیدار در ورزشگاه ثامن حضور دارند.

* اسکوربورد پورتال در ورزشگاه را تیم سیاه‌جامگان برای این بازی تهیه کرده و در کنار اسکوربورد خراب قرار داده‌اند اما اندازه این اسکوربورد به اندازه تلویزیون 21 اینچ است و تصاویر بسیار کوچک دیده می‌شود.

* احسان پهلوان از سمت باشگاه ذوب‌آهن به سمت اکبر میثاقیان رفت و با او خوش و بش کردند و از سوی دیگر روح‌الله سیف‌اللهی و حسین بادامکی به سمت امیر قلعه‌نویی رفتند و با او خوش و بش کردند.

* هواداران تیم سیاه‌جامگان در آغاز بازی امیر قلعه‌نویی را مورد تشویق قرار دادند.

* تیم سیاه‌جامگان در حالی با لباس مشکی حضور پیدا کرده که داور این دیدار به اکبر میثاقیان به خاطر اینکه لباس او نیز مشکی است تذکر داد و به همین دلیل میثاقیان یک کاور نارنجی‌ رنگ با شماره 10 بر تن کرد. در سوی دیگر تیم ذوب‌آهن با لباس سفید وارد زمین شده و لباس امیر قلعه‌نویی نیز همرنگ لباس تیم ذوب‌آهن است اما داور با او کاری ندارد.

* پرچم بزرگ مشکی و قرمز روی سکوها قرار دارد.

* با توجه به اینکه هوا در آستانه تاریک شدن قرار دارد اما هنوز خبری از روشن شدن پراژکتورها نیست.

* بازی در حالی پیگیری می‌شود که در دقیقه 19 حدادی فر بازیکن تیم ذوب آهن مصدوم شد و علی حمام جایگزین وی شد که در دقیقه 20 این بازیکن گل به خودی زد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین