اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۹۳۶
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل محرومیت از فصل نقل و انتقالات شرایط چندان مناسبی ندارد. با جدایی امیر قلعه‌نویی از تراکتور، یحیی گل‌محمدی کار خود را در تبریز آغاز کرد.
۱۸:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| او در ابتدای کار با محدودیت‌هایی روبه‌رو بود از یک سو سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی نتوانست بازیکنان مورد نظر را جذب کند و از سوی دیگر جدایی چند بازیکن از این تیم موجب شد تا دست این مربی جوان خالی بماند. حال در آستانه مسابقات لیگ تراکتوری‌ها با این شرایط روزگار می‌گذرانند و تلاش می‌کنند تا با کسب جایگاه مناسب در نیم فصل محرومیت را پشت سر بگذارند و در تعطیلات نیم فصل بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند. 

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی درخصوص شرایط این تیم به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «شرایط تراکتورسازی با وجود تمامی محرومیت‌ها خوب است، ما تمرینات بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و طبق برنامه‌های کادر فنی پیش رفتیم. چند بازی دوستانه خوب برگزار کردیم و با پشت سر گذاشتن این تمرینات روز به روز آماده‌تر شدیم و در حال حاضر هم در انتظار آغاز لیگ و بازی با استقلال خوزستان هستیم.» مهدی کیانی با اشاره به ترکیب تیم تراکتورسازی می‌افزاید: «تیم جوانی داریم که در کنار این جوانان بازیکنان باتجربه‌ای هم حضور دارند و امیدواریم با ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه بتوانیم امسال نتیجه بگیریم. متأسفانه تیم ما امسال با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو بود اما با این وجود امیدوار بودیم که متأسفانه مجدداً با مشکلاتی از جمله مصدومیت مواجه شدیم و این مصدومیت‌ها هم دست از سر بازیکنان ما برنمی‌دارد. با وجود مصدومیت‌ها کارمان در خط دفاع پیچیده‌تر شد چرا که در این نقطه با کمبود نفرات مواجه هستیم. سال سختی در پیش داریم و امیدواریم که این سال سخت برای ما با موفقیت به پایان برسد. امسال سال سخت‌تری نسبت به فصول گذشته داریم و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. سختی از این نظر که هم بازیکنان خوب‌مان را از دست دادیم هم اینکه نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.» 

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه می‌دهد: «با تمام این تفاسیر بازیکنان جوان خوبی داریم و با تمام وجود کار می‌کنیم و تلاش مان را خواهیم کرد که در پایان فصل شرمنده هواداران نشویم. باید به کادر فنی خسته نباشید گفت که با وجود این کمبودها مشغول کار با تیم هستند. سال سختی است و امیدوارم هواداران، مدیریت و تمام مسئولان به تیم کمک کنند تا مسیر موفقیت هموار شود و این سال سخت برای ما آسان تر بگذرد. ما باید تا نیم فصل با تمام وجود بازی کنیم و کاستی‌ها را پوشش دهیم، باید از جان و دل مایه بگذاریم.»

بازیکن باتجربه تیم تراکتورسازی درخصوص تغییرات کادر فنی تراکتورسازی می‌گوید: «پارسال قلعه‌نویی با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کرد اما فوتبال حرفه‌ای همین است و در حال حاضر هم یحیی گل‌محمدی در تراکتور کار می‌کنند، تمرینات گل محمدی کاملا به روز است و تلاش می‌کند تیم را به اوج برساند.» کیانی بیان می‌کند: «هواداران تراکتور در هر شرایط از تیم حمایت کردند. بازیکنانی بودند که می‌توانستند از تراکتور جدا شوند اما این بازیکنان به عشق هواداران در تیم ماندند، ان‌شاءالله امسال هم شاهد حضور هواداران مان باشیم چرا که دلخوشی ما در لیگ هفدهم با وجود این همه مشکلات همین هواداران هستند.»  او در پاسخ به این سؤال که آیا هواداران تراکتور می‌توانند امیدوار باشند که تیم شان باوجود این مشکلات در کورس قهرمانی باشد؟ می‌افزاید: «پرسپولیس و استقلال خیلی خوب یارگیری کردند و شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ دارند البته این پیش بینی تنها به دلیل عملکردشان در فصل نقل و انتقالات است، ما هم به اندازه کافی شانس داریم و نمی گذاریم نتایج بدی برای تراکتور رقم بخورد.» 

کاپیتان سرخپوشان تبریزی در خصوص وضعیت امید عالیشاه می‌گوید: «عالیشاه بازیکن بسیار خوبی است اما تا نیم فصل نمی تواند کمکی به ما بکند. امسال سهمیه سرباز می‌توانست به ما کمک کند و ما روی سهمیه سربازان حساب ویژه ای باز کرده بودیم اما قوانین تغییر کرد و به ضرر ما شد. ای کاش امسال می‌گذاشتند تا سربازان برای تراکتورسازی بازی کنند.»
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین