اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۹۳۵
مصدومیت چند بازیکن ذوب‌آهن و ترکیب نسبتاً عجیب سبزپوشان در شهرآورد دوستانه اصفهان حدس نام ۱۱ نفر اصلی این تیم در بازی امشب برابر سیاه‌جامگان را سخت کرده است.
۱۸:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ذوب‌آهن در دوران آماده‌سازی پیش‌فصل دیدارهای تدارکاتی زیادی را پشت سر نگذاشت. به همین دلیل بازی دوستانه با سپاهان پس از دیدار تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان حکم محکی جدی برای سبزپوشان اصفهانی را داشت.

امیر قلعه‌نویی اما در شهرآورد دوستانه اصفهان از ترکیب گیج‌کننده‌ای استفاده کرد. در این دیدار برخی بازیکنان اصلی ذوب‌آهن در ترکیب اولیه قرار گرفتند اما برخی دیگر از مهره‌های کلیدی تیم نیمکت‌نشین بودند و در ادامه به زمین آمدند.

مهدی رجب‌زاده و قاسم حدادی‌فر به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم ذوب‌آهن شهرآورد دوستانه اصفهان را از روی نیمکت آغاز کردند. احسان پهلوانِ ملی‌پوش هم تازه در نیمه دوم به زمین آمد. محمد نژادمهدی دیگر بازیکنی بود که عدم‌حضورش در قلب خط دفاعی ذوب‌آهن به چشم آمد.

مهدی مهدی‌پور یکی دیگر از نفرات اصلی ذوب‌آهن بود که در شهرآورد اصفهان حضور نداشت. این هافبک ۲۲ ساله در اردوی ترکیه مصدوم شد به همین دلیل دیدارهای ابتدایی ذوب‌آهن در لیگ هفدهم را از دست می‌دهد. غایب احتمالی دیگر ذوب‌آهن مهران درخشان‌مهر است که در جریان اردوی تیم ملی امید در قرقیزستان آسیب دید.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری