اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۱۹
در ادامه بازی‌های جهانی ورلدگیمز حمیده عباسعلی، سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب و علی اصغر آسیابری با شکست حریفان خود به فینال مسابقات راه یافتند.
۱۷:۳۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| دهمین دوره بازی‌های جهانی (ورلد گیمز) در حالی در 33 رشته ورزشی در کشور لهستان در حال پیگیری است که مسابقات کاراته از روز گذشته(سه شنبه) آغاز و امروز به پایان خواهد رسید. در رقابت‌های کاراته ورلد گیمز 96 کاراته‌کا در دو بخش کاتا و کومیته انفردای انجام پیگیری می‌شود که بهترین‌های دنیا به مصاف هم می‌روند.

علی اصغر آسیابری در وزن 75-کیلوگرم در مرحله مقدماتی بازی‌های جهانی(ورلد گیمز) لهستان ابتدا مقابل "جوجی وارمالوا" از فیجی 8 بر صفر به برتری رسید. سپس با نتیجه 3 بر صفر "هرنانیت وریسیمو" از برزیل را برد. این برزیلی با پشتوانه 2 طلا رقابت‌های پان آمریکن 2017 و 2016 به وروسلاو آمده است.

در مبارزه سوم هم عمر عبدالرحمان مصری نایب قهرمانی جهان در سال 2016 را 2 بر صفر مغلوب کرد و به عنوان سرگروه راهی دور نیمه نهایی شد. در نیمه نهایی " توماس اسکات" از کشور آمریکا را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.

در وزن 84-کیلوگرم هم ذبیح الله پورشیب در اولین پیکار مقابل "گوگیتا" از گرجستان 3 بر صفر پیروز شد. پورشیب در مبارزه دوم "اوگور آکتاش" از ترکیه را یک بر صفر از پیش رو برداشت. سومین مبارزه پورشیب مقابل "کوین پوگنون از نیوزیلند" بود که موفق شد 2 بر صفرحریفش را از پیش رو بردارد و به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی صعود کند. پورشیب در مبارزه نیمه نهایی حریف لهستانی را 7 بر صفر شکست داد و به فنیال مسابقات راه یافت.

در وزن 68+کیلوگرم حمیده عباسعلی در مبارزه اول مقابل "دومینیکا تاتاروا" از اسلواکی قرار گرفت و این پیکار با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده ایران خاتمه یافت. در مبارزه دوم عباسعلی 4 بر صفر "ایزابلا رودریگز" از برزیل را شکست داد. عباسعلی با شکست نماینده فرانسه به دیدار فینال راه یفات. عباسعلی با نتیجه 5 بر یک "آنه فلورنتینن" را شکست داد.

سجاد گنج زاده در اولین دیدار مقابل "هیدوشی کاگاوا" ژاپنی که طلا آسیا در سال 2015 در کارنامه اش دیده می شود قرار گرفت و پس از تساوی 4 بر 4 با قانوان سنشو بازنده میدان شد.

گنج زاده در دومین مبارزه به مصاف "رودریگو روخاس" از شیلی رفت و 4 بر 3 این کاراته‌کا را شکست داد. مبارزه سوم سجاد گنج زاده مقابل "جاناتان هورنه" از آلمان دارنده برنز جهان در سال 2008 و 5 طلا، 1 نقره و 3 برنز اروپا قرار گرفت. حریف آلمانی هانسکو شد تا گنج زاده 8 بر صفر برنده میدان باشد.

گنج زاده با 2 برد و یک باخت به عنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. این اولین پیروزی گنج زاده بود و پیش از این 2 بار به این حریف آلمانی باخته بود. در نیمه نهایی به مصاف "اشرف اوچین" از مراکش و نایب قهرمان سال 206 رفت و این دیدار به نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید و گنج زاده به فینال مسابقات راه یافت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری