اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۱۳
مربی ذوب‌آهن گفت: قلعه‌نویی هیچوقت رابطه خوبی با شکست ندارد و برای همه بازی‌ها پیروزی می‌خواهد.
۱۸:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| میگوئا تکسیرا در غیاب امیر قلعه‌نویی سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری قبل از بازی با سیاه‌جامگان گفت: قبل از اینکه صحبتم را شروع کنم باید عنوان کنم که خوشحالم که اولین بازی در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود. این شانس را داشتیم که اولین بازی ما در این شهر باشد و این باعث می شود که شروع لیگ را با توانی بالا داشته باشیم. انگیزه‌هایمان بسیار بالاست چون هفته ها تلاش کردیم. در این مدت بازیکنان تلاش زیادی کردند.

تکسیرا گفت: خوشحالم در مشهد حضور داریم. ما 6 هفته پرتلاش را پشت سر گذاشتیم و تمام بازیکنان در این مدت با هم هماهنگ شدند و به تفکرات قلعه‌نویی شناخت پیدا کردند و وحدت خوبی در تیم حاکم است.

وی گفت: روی دو مسئله تکیه داریم، نکته اول اینکه تیم پر امید ذوب‌آهن امکانات خوبی را در اختیار ما قرار داد و دوم بحث قلعه‌نویی است که هیچوقت رابطه خوبی با شکست ندارد و برای همه بازی‌ها پیروزی می‌خواهد.

مربی ذوب‌آهن تأکید کرد: فردا بازی سختی پیش رو داریم اما با قدرت بالا فقط برای پیروزی می‌آییم و اگر برنامه‌ریزی ما در زمین درست پیش برود قطعاً به این مهم می‌رسیم.

تکسیرا در مورد مصدومان و محرومان ذوب‌آهن در این بازی گفت: درخشان‌مهر، پوراسدی و ستاری مصدومان ما برای بازی‌های فردا هستند.

وی درباره اهداف باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد: فعلاً فقط به بازی فردا تمرکز کرده‌ایم و پیروزی در این دیدار و البته تمام بازی‌ها هدف ماست چون در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. اما فعلاً به جای اینکه به طول فصل فکر کنیم به بازی فردا فکر می‌کنیم.

تکسیرا در مورد اینکه آیا بازیکن دیگری هم جذب ذوب‌آهن شد، گفت: فعلاً ترکیبمان خوب است و از بازیکنان راضی هستیم. چون تمام تلاش خود را در این مدت کردند تا به چشم کادر فنی بیایند و مورد تائید قلعه‌نویی قرار بگیرند.

مربی ذوب‌آهن درباره اینکه چرا امسال به همراه قلعه‌نویی برای تیمش روی به خرید بازیکنان ستاره نیاورده است، گفت: این موضوع به خاطر بحث مالی نیست. قلعه‌نویی اسکلت تیم را خوب تشخیص داد و با بازیکنانی که خریدیم خواستیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و به دنبال ریخت و پاش نبودیم.

وی در پایان گفت: سال گذشته هم 2 بار با تراکتورسازی به مشهد آمدیم و در هر دو بازی پیروز شدیم و این موضوع حس خوبی به ما می‌دهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری