اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۱۱
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: کمی سردرگم بودیم که بازی کجا انجام می‌شود ولی حالا مشخص شده که بازی در ثامن برگزار می‌شود.
۱۸:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت:ما بعد از بازی با پرسپولیس که تمام شد به دنبال کارهای شخصی رفته و اردوی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم. یارهایی که به خدمت گرفتیم همه جوان هستند، من زمان ابومسلم و در زمان سردار ملاحی تیم جوانی با ابومسلم داشتیم و فردا مشاهده می‌کنید که چه جوانان با انگیزه‌ای داریم.

وی افزود: ما بخشی از پول بازیکنان را دادیم و خیلی از باشگاه ها این کار را نکردند، دست باشگاه درد نکند و فرقی ندارد که کجا بازی کنیم. استادیوم ثامن هم چمن خوبی دارد و حضور در شهر اما رضا هم بکه بهترین جای دنیا است. کمی سردرگم بودیم که بازی کجا انجام می‌شود ولی حالا مشخص شده که بازی در ثامن برگزار می شود.

میثاقیان افزود: خوشبختانه80 درصد نفرات ما نسبت به بازی پرسپولیس حفظ شده‌اند و ما خوشحالیم که تیم خوبی را آماده مسابقات امسال کردیم. البته ذوب‌آهن تیم خوب و قوی‌ است و قلعه‌نویی مربی بزرگی است و هر جا که رفته موفق بوده و ما بازی سختی داریم اما مطمئنا جوانان ما می‌جنگند و امیدواریم مثل بازی پرسپولیس بازی کنیم.

خبرنگاری در خصوص برگزاری بازی در ساعت 9 شب تاکید کرد که میثاقیان گفت در مورد این صحبت نمی‌کنم.

سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص شناختش از ذوب‌آهن گفت: بازی‌های اول مربیان همیشه شناخت کمی نسبت به یکدیگر دارند و ما هم تعدادی از نفرات آنها را می‌شناسیم. در هفته‌های اول مربیان از اطرافیان کمی اطلاعات می‌گیرند و بازی‌های اول شناختی وجود ندارد. این را هم بگویم اگر در بازی آخر سال گذشته تماشاگر نبود کاری نمی‌شد کرد و مردم مشهد سنگ تمام گذاشتند و هم‌قسم شدند و من امیدوارم بازی ابتدای فصل هم مثل بازی آخر سال گذشته با حمایت هواداران مواجه شویم.

میثاقیان در پاسخ به این سؤال که آیا با حضور 45 ساله در فوتبال تا به حال دیده بودید بازی در یک شهر دیگر پیشنهاد شود آن هم مثل بجنورد که وی پاسخ داد:‌من ترجیح می‌دهم در این مورد صحبتی انجام ندهم ولی مطمئن باشید قلبم برای مشهد می‌تپد و برای منافع پدیده هم تلاش خواهم کرد.

وی افزود: در هر شهری که بودم‌ همیشه دو تیم حضور داشتند و خیلی خوشحالم که در شهر امام رضا حضور دارم و بعد از چند سال به شهر خودم آمدم تا این جا رقابتی هم همراه با رفاقت داشته باشیم. خدا کند هر دو تیم بتوانیم موفق شویم و هر دو تا پایان کار خوب پیش برویم.

میثاقیان در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن آلمانی کروات تیمش در بازی فردا بازی می‌کند، گفت: این بازیکن در شرایط مسابقه قرار دارد و اگر ITC او برسد می‌توانیم از او استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری