اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۰۹
سرپرست تیم فوتبال پیکان،‌ گفت:‌ به خاطر شکایت 50 میلیونی یکی از بازیکنان سایپا کارت بازی بازیکنانمان صادر نمی‌شود.
۱۸:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگویی در مورد وضعیت پیکان، گفت: شرایط پیکان خیلی خوب است بازیکنان از لحاظ بدنی و روحی و روانی خوب هستند و آماده یک بازی خوب هستیم.

وی افزود: فعلا آنالیز از حریفان قوی نیست البته مربیان از یکدیگر شناخت دارند اما کمی زمان می‌برد تا آنالیز‌ها دقیق شود.

سرپرست پیکان در مورد اینکه تیم‌های بدهکار نمی‌توانند قرارداد بازیکنان را ثبت کنند، اظهار داشت:‌ این قانون خوبی است اما ما به دردسر افتادیم. به عنوان باشگاهی که کمترین بدهی را داریم به خاطر 50 میلیون تومان که اخیرا از باشگاه شکایت شده و برای قبل نبوده است کارمان هنوز در سازمان لیگ انجام نشده است. اگر این قانون برای همه باشد خوب است اما فکر کنم برای همه تیم‌ها اجرا نمی‌شود.

طهماسبی در مورد اینکه آیا این قانون در حد حرف است، تصریح کرد: در حد حرف نیست اما فکر می‌کنم برای برخی تیم‌ها اجرا می‌شود اما برای برخی دیگر نه. در کل قانون خوبی است اما به شرط اینکه برای همه تیم‌ها اجرا شود.

وی در ادامه تصریح کرد‌: اگر 10 روز زودتر این مشکل اعلام می‌شد می‌توانستیم کاری کنیم. پس فردا بازی داریم و الان استرس فراوانی داریم و نمی‌دانیم تکلیف کارت‌های بازی چه می‌شود.

سرپرست پیکان در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات، عنوان کرد: چند بازیکن خوب را از دست دادیم و نفرات بسیار خوبی را هم جذب کردیم. امیدوارم مثل سال قبل روند خوبی داشته باشیم.

طهماسبی در مورد وضعیت لیگ ایران، خاطرنشان کرد: لیگ ایران خوب است امیدوارم امسال هم لیگ خوبی را داشته باشیم و بتوانیم مثل سال قبل مسابقات را منظم برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه دلیل جلوگیری از صدور کارت بازی بازیکنان پیکان چیست، گفت:‌ یک شکایت از باشگاه سایپا داریم که بر اساس آن به یکی از بازیکنان مبلغ 50 میلیون باید پرداخت کنیم. صحبت‌هایی با باشگاه سایپا کردیم که این مشکل حل شود. نگران هستم که چطور قرار است کارت بازی بازیکنان من صادر شود ای کاش 10 روز زودتر این اتفاق می‌افتاد.

سرپرست پیکان در پایان در مورد اینکه آیا قرارداد بازیکنان را ثبت کرده‌اند، تصریح کرد: بله قرارداد بازیکنان یک ماه قبل ثبت شده است و فقط منتظر هستیم تا کارت بازی بازیکنان صادر شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری