اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۰۸
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: دوران ‌آمادگی بسیار خوبی زیر نظر قلعه نویی سپری کردیم.
۱۸:۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال در پایان لیگ امسال گفت: ارتقای کیفیت مسابقات لیگ برتر، باعث پیشرفت تیم ملی می‌شود و امیدوار هستم که همه باشگاه‌ها برای این مسئله تلاش خود را صورت دهند.

آذری با اشاره به شرایط تیمش در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ هفدهم فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که تیم ما با آمادگی خوبی وارد رقابت‌های فصل هفدهم می‌شود و امیدوارم که منافع و کیفیت‌هایی که فصل جدید لیگ برتر به همه تیم‌ها به خصوص ذوب‌آهن می‌دهد، به سود فوتبال ملی ما باشد.
وی درباره وضعیت ذوب‌آهن نیز ادامه داد: در کنار آن امیدوار هستیم که ذوب‌آهن به اهدافی که خودش در این زمینه تعیین کرده، برسد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: لازم است که تشکری از شخص امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان به خاطر برنامه‌ریزی مناسب، سازماندهی، هماهنگی، نظم و انضباط و همچنین تمرینات خوبی که در ابتدای فصل انجام شد، داشته باشم زیرا ذوب‌آهن در حال حاضر با آمادگی خوبی راهی رقابت‌های لیگ برتر می‌شود.
وی افزود: البته تشکر از کادر فنی و سایر عوامل اجرایی نیز اهمیت دارد که هماهنگی‌های خوبی صورت دادند و و زحمات بسیاری برای بهبود شرایط تیم کشیدند.
آذری با بیان اینکه بازیکنان ذوب‌آهن نیز با کیفیت بسیار و در نهایت تمرکز در تمرینات تیم حاضر شدند، خاطرنشان کرد: آرزو دارم که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در سایه این برنامه‌ریزی‌ها و با تلاش قلعه‌نویی و عوامل تیم فوتبال، فصلی خوب برای تیم ما باشد که به هدف‌های خود در این فصل برسیم.
وی درباره نخستین مسابقه این تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ادامه داد: خوشحال هستم که بازی نخست تیم در جوار بارگاه امام رضا(ع) شروع می‌شود و امیدوار هستم که در پرتو عنایت ایشان و زحماتی که برای روانه کردن یک تیم خوب در رقابت‌ها صورت گرفته، نتایج خوبی کسب کنیم و به دنبال آن هستیم که شروع خوبی داشته باشیم و در ادامه نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، رقابت‌های پرشور و هیجانی خواهد بود و با توجه به اینکه جام جهانی در انتهای این فصل برگزار می‌شود، همه بازیکنان و تیم‌ها با نهایت کیفیت و انگیزه در مسابقات ظاهر می‌شوند و این موضوع سبب رشد تیم ملی فوتبال ایران می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری