اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۰۴
سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی نمایندگان تیم ملی کاراته مردان و بانوان به مرحله نیمه نهایی بازی‌های جهانی ورلدگیمز راه یافتند.
۱۶:۵۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در ادامه دومین روز از دهمین دوره بازیهای جهانی که در ورسلاو لهستان پیگیری می شود، در وزن 68+کیلوگرم حمیده عباسعلی در مبارزه اول مقابل دومینیکا تاتاروا از اسلواکی قرار گرفت و این پیکار با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده ایران خاتمه یافت.

در پرونده افتخارات حریف اسلواکی عباسعلی که دارای رتبه دوم رنکینگ جهان است، برنز رقابت های جهانی 2016 و برنز امیدهای جهان در سال 2013 دیده می شود.

در مبارزه دوم عباسعلی 4 بر صفر ایزابلا رودریگز از برزیل را شکست داد. این حریف برزیلی سه طلا و یک برنز رقابت های پان آمریکا در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

با این 2 برد عباسعلی به عنوان نفر اول گروه خود به دور نیمه نهایی صعود کرد.

سجاد گنج زاده در اولین دیدار مقابل هیدوشی کاگاوا ژاپنی که طلا آسیا در سال 2015 در کارنامه اش دیده می شود قرار گرفت و پس از تساوی 4 بر 4 با قانوان سنشو بازنده میدان شد.

گنج زاده در دومین مبارزه به مصاف رودریگو روخاس از شیلی رفت و 4 بر 3 این کاراته‌کا را شکست داد. روخاس طلا و برنز پان آمریکا در سال 2016 و 2015 را دارد.

مبارزه سوم سجاد گنج زاده مقابل جاناتان هورنه از آلمان دارنده برنز جهان در سال 2008 و 5 طلا، 1 نقره و 3 برنز اروپا قرار گرفت. حریف آلمانی هانسکو شد تا گنج زاده 8 بر صفر برنده میدان باشد.

گنج زاده با 2 برد و یک باخت به عنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. این اولین پیروزی گنج زاده بود و پیش از این 2 بار به این حریف آلمانی باخته بود.

گنج زاده با 2 برد و یک باخت به عنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری