اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۷۹۹
دروازه بان ملی پوش تیم فولاد خوزستان گفت:ما در اولین بازی با پرسپولیس بازی داریم که قهرمان فصل قبل است و قوی تر از فصل قبل هم شده است، از آن سو فولاد هم به دنبال کسب 3 امتیاز خواهد بود.
۱۷:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حامد لک در گفت و گویی در خصوص اولین حضورش در لیگ برتر با پیراهن فولاد و تقابل با پرسپولیس گفت: خوشحالم که دوباره لیگ شروع می شود و بازهم بازی و هیجان های بازی های لیگ برتر به کشور برمی گردد.

وی افزود: ما در اولین بازی با پرسپولیس بازی داریم که قهرمان فصل قبل است و قوی تر از فصل قبل هم شده است.پرسپولیس امسال هم تیم خوبی دارد و خودم هم در پیش فصل با آنها مذاکره کردم تا به این تیم بروم که به هر صورت شرایط مهیا نشد، اما حالا بازیکن فولاد هستم و از این بابت راضی‌ام.

لک تاکید کرد: تیم خوبی داریم و برای من در این بازی فقط موفقیت فولاد مهم است و می خواهیم تا لیگ را با نتیجه ای خوب شروع کنیم.بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود، هم ما و هم پرسپولیس تیم خوبی هستیم و هر دو یک هدف داریم و آن هم کسب نتیجه در شروع لیگ و به دست آوردن 3 امتیاز.
وی درباره انگیزه های شخصی خود در این بازی گفت:من برای هر بازی انگیزه دارم اما برای من مهم نیست چه تیمی مقابلم قراردارد.در همه بازی ها می خواهم بهترین نمایشم را ارائه کنم. هدف من فقط افتخار حضور در تیم ملی است و همه تلاشم را می کنم که بهترین نمایشم را برای تیمم و موفقیت فولاد انجام دهم و تنها انگیزه شخصی‌ام رضایت مربیان تیم ملی از من است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری