اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۷۹۴
کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: برای بازی هفته اول مقابل ذوب آهن صد درصد آماده هستیم هر چند بازی اول همیشه سختی های خودش را داشته است.
۱۷:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین بادامکی در گفت‌وگویی در مشهد درباره رویایی تیمش مقابل ذوب آهن در بازی اول لیگ برتر هفدهم اظهار کرد: تمرینات خوبی را تا به امروز پشت سر گذاشتیم چرا که می دانیم مصاف با تیم های مدعی همیشه سخت است مخصوصا اینکه امیرقلعه نویی هدایت ذوب آهن را بر عهده دارد.ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا قدم اول را محکم برداریم و با کسب 3 امتیاز این دیدار با روحیه بالا برای دیدار های بعدی آماده شویم.
بادامکی ادامه داد: سیاه جامگان تغییرات زیادی در این فصل داشته است. جوانان زیادی به ترکیب ما اضافه شدند و این مسئله مستلزم زمان است تا بازیکنان جوانان بتوانند با کسب اعتماد به نفس ،بازی های خوبی را ارائه دهند. به هر شکل تیم ما چند هفته زمان نیاز دارد تیم به هماهنگی کامل برسد.
کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان افزود:قطعا در این فصل بازی های زیبایی از سیاه جامگان خواهید دید و دیگر اتفاقات دو فصل اخیر تکرار نمی شود و هواداران دغدغه سقوط تیم را ندارند. هدف ما انجام بهترین بازی ها و کسب حداکثر امتیاز ها است.
وی همچنین درباره برگزاری بازی این تیم در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) گفت: در این مورد مسئولان باید پاسخگو باشند. فعلا که قرار بر این است تا دیدار هفته اول مقابل ذوب آهن را در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) برگزار نماییم و کاری از دستمان بر نمی آید.
بادامکی تصریح کرد: در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد تاکنون دو جلسه تمرین برگزار کردیم که خوشبتانه چمن ورزشگاه مناسب و خوب بود. به هر حال نباید پیش از حد به موضوع ورزشگاه میزبان دامن بزنیم چون ممکن است تمرکز کادر فنی بهم بریزد.
وی ادامه داد: مشکل اصلی ما احتمالا عدم استقبال تماشگران خواهد بود زیرا برگزاری بازی در ساعت پایانی شب و البته دوری راه ، کار را برای بازگشت تماشاگران سخت خواهد کرد که امیدوارم تمهیدات لازم برای رفت و برگشت هواداران اندیشیده شود.
بادامکی در خصوص شناختش از تیم ذوب آهن نیز گفت: تقریبا تا حدود زیادی اسکلت ذوب آهن حفط شده و دو تا سه بازیکن جدید به ترکیب این تیم اضافه شده و به طبع کادر فنی ما هم با تفکرات آقای قلعه نویی آشنا هستند.ذوب آهن تیمی هماهنگ و با برنامه است ولی ما هم باید قدم اول را محکم برداریم.
کاپیتان سیاه جامگان همچنین در مورد خشنونت های چند هفته اخیر علیه کودکان گفت: واقعا صحبت کردن در این مورد سخت است. قطعا باید به انسانیت شخصی که با سنگدلی تمام این جنایات رو انجام می‌دهد شک کرد. از خانواده ها مخصوصا پدر و مادرها تقاضا دارم حواس خود را بیشتر به بچه ها جمع کنند چون امروز دغدغه اصلی ما حمایت کودکان باید باشد.
وی افزود: انصافا دستگاه های امنیتی به خوبی در این زمینه فعالیت می‌کنند اما نباید از نقش مراقبتی خانواده ها هم غافل شویم کما اینکه این اتفاقات در سایر کشورها هم رخ می دهد.
بادامکی در پایان درباره حرکت ارزنده خود و انتخاب پیراهن شماره 47 در جهت حمایت از کودکان سندروم دان گفت:این کوچکترین کاری بود که من می توانستم انجام بدهم. امیدوارم با این کار باعث خوشحالی این عزیزان شده باشم و این اقدام من باعث بشه حمایت های بیشتری از این فرشته های آسمانی صورت بگیرد. آن ها به کمک های خیرین و مردم شریف ایران نیاز دارند و من هم از هیچ تلاشی در این خصوص دست نخواهم برداشت.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین