اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۷۹۲
علی اصغر آسیابری و ذبیح الله پورشیب با 3 پیروزی به عنوان سرگروه به نیمه نهایی بازی‌های جهانی ورلدگیمز لهستان راه یافتند.
۱۶:۱۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| دهمین دوره بازی‌های جهانی (ورلد گیمز) در حالی در 33 رشته ورزشی در کشور لهستان در حال پیگیری است که مسابقات کاراته از روزگذشته(سه شنبه) آغاز و امروز به پایان خواهد رسید.

در رقابت‌های کاراته ورلد گیمز 96 کاراته‌کا در دو بخش کاتا و کومیته انفردای انجام پیگیری می‌شود که بهترین‌های دنیا به مصاف هم میروند.

علی اصغر آسیابری در وزن 75-کیلوگرم در مرحله مقدماتی بازیهای جهانی(ورلد گیمز) لهستان ابتدا مقابل جوجی وارمالوا از فیجی 8 بر صفر به برتری رسید. این کاراته کا قهرمان اقیانوسیه در سال 2016 است.

سپس با نتیجه 3 بر صفر هرنانیت وریسیمو از برزیل را برد. این برزیلی با پشتوانه 2 طلا رقابتهای پان امریکن 2017 و 2016 به وروسلاو امده است.
در مبارزه سوم هم عمر عبدالرحمان مصری نایب قهرمانی جهان در سال 2016 را 2 بر صفر مغلوب کرد و به عنوان سرگروه راهی دور نیمه نهایی شد.
در وزن 84-کیلوگرم هم ذبیح الله پورشیب دیگر نماینده کشورمان در این رقابتها با برتری مقابل رقبا در مرحله مقدماتی راهی دور نیمه نهایی شد.
ذبیح الله پورشیب در اولین پیکار مقابل گوگیتا از گرجستان 3 بر صفر پیروز شد. گوگیتا در سال 2014 قهرمان جهان شده و شش سال پیشترش هم‌ سوم‌ جهان شده بود.
پورشیب در مبارزه دوم اوگور آکتاش از ترکیه را یک بر صفر از پیش رو برداشت. آکتاش عنوان قهرمانی امیدهای جهان در سال 2015 را دارد و در رقابتهای قهرمانی اروپا در سالهای 2016 و 2017 بر سکوی اول کاراته قاره سبز ایستاد.
سومین مبارزه پورشیب مقابل کوین پوگنون از نیوزیلند بود که موفق شد 2 بر صفرحریفش را از پیش رو بردارد و به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی صعود کند. 1 طلا و 2 برنز اقیانوسیه در پرونده این‌حریف فرانسوی الاصل ذبیح الله دیده می شود.

روز گذشته هم امیر مهدی زاده در وزن 60-کیلوگرم موفق شد مدال نقره این دوره از رقابتها را بر گردن آویزد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری