اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۷۹۰
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای شمال کشور باشیم و به خاطر مشکلاتی که داشتیم بیشتر از کادر فنی بومی استفاده کردیم.
۱۷:۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی نظرمحمدی پیش از بازی با تیم نفت در جمع خبرنگاران در نشست خبری گفت:باید تشکر ویژه از تمام رسانه‌ها داشته باشم از سپیدرود حمایت کردند و این تیم بعد از سال‌ها به لیگ برتر بازگشت. فوتبالی‌ها می‌دانند بعد از سال‌ها که به لیگ برتر باز می‌گردند چه مشکلاتی داشتیم. تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای شمال کشور باشیم و به خاطر مشکلاتی که داشتیم بیشتر از کادر فنی بومی استفاده کردیم.

نظرمحمدی ادامه داد: ما سیاست‌مان استفاده از بازیکنان جوان و بومی است اما برای لیگ برتر چند بازیکن غیربومی گرفتیم تا نماینده شایسته‌ای برای شمال ایران در لیگ باشیم. درباره تیم نفت هم باید بگویم این تیم قهرمان جام حذفی است و تیم باتجربه‌ای هستند اما مشکلات مالی دارند. هر چند که با انتخاب حمید درخشان که یک مربی باتجربه است و انتخاب بازیکنانی مثل بنگر و نصرتی این تیم ناشناخته است. با این همه ما برای اینکه با شرایط آب و هوایی تهران آشنا شویم از روز گذشته به تهران آمدیم و با همه قوا در این بازی به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه سپیدرود گفت: سپید رود در این 50 سال از هیچ ارگان دولتی بهره نبرده است و به صورت شخصی اداره شده است و چون حمایت نمی‌شود طبیعی است مشکل مالی هم داشته باشد. سپیدرود یک تیم اصیل بوده که 50 سال است اسمش همین تیم است و تا لیگ استان هم پایین رفته اما از هم پاشیده نشده است. و طبیعی است که در طول فصل هم بخواهد مشکلات مالی برایمان وجود داشته باشد اما تلاش می‌کنیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد اینکه هدف شما در لیگ برتر چیست، گفت: حفظ تیم در لیگ برتر بیشترین تلاش ماست.

نظرمحمدی در مورد اینکه سقف قرارداد بازیکنان این تیم چقدر است، گفت: سقف قرارداد بازیکنان زیر 400 میلیون تومان بوده است.

وی در مورد اینکه میعاد یزدانی از استقلال به این تیم آمده، اظهار داشت: میعاد یزدانی بازیکن سپیدرود در سه فصل گذشته بوده که در دو فصل گذشته که من مربی این تیم بودم با ما کار کرد. سپس برای تست دادن به استقلال رفت و در این تست قبول شد و اکنون هم می‌خواست به باشگاهش برگردد که ما این سرمایه جوان خود را به باشگاه برگرداندیم و یک سال دیگر در تیم ما بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد انتقال قرضی یزدانی به سپیدرود گفت:‌جزئیات این مسئله را از مدیریت باشگاه سؤال کنید.

نظرمحمدی در مورد اینکه در کدام ورزشگاه میزبان حریفان خواهد بود، گفت: این سؤال غیرفنی است و مدیرعامل باشگاه باید پاسخ دهد.

به گزارش فارس، مدیر رسانه‌ای سپیدرود در این خصوص گفت:‌ دو ورشگاه عضدی و سردار جنگل به موازات هم در حال بازسازی است و احتمال دارد دو بازی اول در ورزشگاه عضدی میزبان باشیم و از هفته ششم در ورزشگاه سردار جنگل.

وی درباره اینکه با توجه به کم تجربه بودن سپیدرود رشت چقدر زمان لازم است، تا این تیم در لیگ برتر به تجربه برسد،‌افزود: ما 6 هفته قبل از شروع مسابقات تمرینات‌مان را زودتر از همه تیم‌ها آغاز کردیم و آنها در زمانی که از نظر امکانات سخت‌افزاری دچار کمبود بودیم اما تمرینات خوبی را در اردوی کردان داشتیم و با تیم ملی دانشجویان و پیکان بازی کردیم. سپس با سایپا در رشت مصاف دادیم و یک اردوی یک هفته‌ای در تهران برگزار کردیم که طی آن دو بازی با تیم‌های لیگ یکی و یک بازی با لیگ برتری داشتیم. 6 بازی پیش از آغاز فصل انجام دادیم و حداقل 4 هفته نیاز است تا تیم به تجربه خوب برسد. ما 50 درصد تیم‌مان دچار تغییرات شده و بچه‌های تیم از هفته پنجم به بعد بهترین کیفیت خود را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره اینکه بازی فردا مقابل نفت پرگل می‌شود یا محتاط برگزار می‌شود، گفت: تیم‌ها در هفته اول شناختی از هم ندارند و محتاط روبروی هم حاضر می‌شوند و یک نیمه طول می‌کشد تا از هم شناخت پیدا کنند اما به دلیل اینکه ما تمرینات‌مان را زودتر آغاز کردیم فردا هجومی بازی می‌کنیم.

نظرمحمدی در پاسخ به این سؤال که شعار این تیم چه خواهد بود،‌گفت: شعار من در دو سال گذشته رعایت صداقت و عدالت بود و شعار تیم ما هم اتحاد و همدلی. چون کنار هم باشیم هر کار غیرممکنی ممکن می‌شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری