اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۷۶۳
سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:دغدغه باشگاه و علی نظرمحمدی حل مشکلات مالی باشگاه است که امیدوارم در این راه همه مسئولان به ما کمک کنند.
۱۵:۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی بهارمست سرپرست تیم فوتبال سپیدرود در گفت‌وگویی، درخصوص آخرین شرایط سرخ‌پوشان گیلان قبل از بازی با نفت تهران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط ما خوب است و ما آماده‌سازی خوبی داشتیم و امیداریم که در بازی فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرپرست تیم سپیدرود درخصوص اینکه شرایط مالی این باشگاه و بازیکنان تیم چطور است، گفت: واقعیت امر این است که مشکلات مالی تیم ما پابرجا است و بازیکنان مطالباتی دارند اما از آن طرف مدیران باشگاه و علی نظرمحمدی تلاش بسیار زیادی می‌کنند تا این مشکلات حل شود. ما تیم خوبی بسته‌ایم و تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها را در اختیار داریم و من امیدوارم همه مسئولان کمک کنند که هم مشکلات مالی برطرف شود و هم اینکه تیم ما و بازیکنانش با فراغ بال و آرامش پا به مسابقات بگذارند مطمئن هستم هواداران سپیدرود مثل همیشه در بازی فردا ما را تنها نخواهند گذاشت.

بهارمست در ادامه گفت‌وگو با فارس درخصوص اینکه فریبرز محمودزاده ادعا کرده 9 باشگاه لیگ برتری که یکی از آنها سپیدرود است حق استفاده از بازیکنان جدید را ندارد و در صورت عدم پرداخت 10 درصد به آنها تا فردا نمی‌توانند از این بازیکنان استفاده کنند گفت: واقعیت امر این است که من از این موضوع اطلاعی ندارم اما ما روی همه بازیکنان تیم‌مان حساب کردیم و دوست داریم فردا تمامی نفراتمان را در اختیار داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود درخصوص ادعای سهیل حق‌شناس مبنی بر خداحافظی در هفته چهارم لیگ برتر گفت: صحبت‌هایی در این زمینه انجام شد و حق‌شناس امسال به عنوان مربی بازیکن به سپیدرود کمک می‌کند. او خیلی برای تیم ما زحمت کشید و همیشه برای تیم ما جزو بهترین بازیکنان بوده است. ظاهرا طبق تصمیماتی که گرفته با موافقت باشگاه وی به کادر فنی اضافه می‌شود و هر تصمیم هم او بگیرد ما به آن احتران خواهیم گذاشت و باید در روزهای آینده منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری