اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۷۵۷
پپ در خصوص گمانه‌زنی مطبوعات مبنی خرید مهاجم آرسنال یا موناکو توسط باشگاه سیتی اظهار داشت: هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.
۱۴:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| منچسترسیتی که تاکنون 217 میلیون پوند برای 6 بازیکن هزینه کرده هنوز در پی جذب ستاره بزرگ دیگری است.

الکسیس سانچس و کیلیان ام‌باپه جزو گزینه‌های سیتیزن‌ها شمرده می‌شوند که باید با تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید رقابت کنند.

پپ گواردیولا در این خصوص گفت: آنها هنوز بازیکن تیم‌هایشان هستند. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. بازیکنان زیاد دیگری هستند که ما به دنبال خریدشان هستیم ولی ام‌پابه هنوز بازیکن موناکو است.

وی ادامه داد: سیتی 2 مهاجم فوق العاده به نام‌های گابریل ژسوس و سرخیو آگوئرو دارد، باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی تا 31 آگوست باز است.

مربی منچسترسیتی تصریح کرد: اگر کاری بکنیم،‌مطمئنا شما خواهید فهمید. به نظرم باشگاه‌های دیگر نیز تا آن تاریخ بازیکنان زیادی بخرند.

پپ در رابطه علاقه‌مندی رئال‌مادرید به ام‌باپه گفت: ما و مادرید شانس‌های مساوی برای خرید مهاجم فرانسوی موناکو داریم. بازیکنان بسیار مهم هستند و به همین دلیل ما به دنبال بهترین‌ها می‌گردیم.

وی در خصوص پول‌های سران اماراتی گفت: گروه ابوظبی به اینجا آمده تا در تیم سرمایه‌گذاری کند. طی 5،6 سال گذشته سیتی پیشرفت کرده و اکنون جزو 3،4 تیم برتر قرار می‌گیرد. برای رسیدن به سطح رئال‌مادرید و بارسلونا به زمان نیاز داریم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری