اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۷۵۶
هیات فوتبال خوزستان در بیانیه‌ای اعلام کرد، هیات دوومیدانی هزینه برق مصرفی‌اش در ورزشگاه تختی را مدت‌هاست که پرداخت نمی‌کند.
۱۴:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| هیات فوتبال خوزستان در پی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختی، درگیری رخ داده میان این هیات با دوومیدانی و استعفای رئیس هیات دوومیدانی خوزستان بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

«باتوجه به موارد مندرج در استعفاء نامه رئیس محترم هیأت دوومیدانی استان خوزستان جهت تنویر افکار عمومی، پاسخی بشرح زیر اعلام می‌گردد. انشاالله مورد توجه ورزش دوستان و ورزشکاران و مسئولین محترم قرار گیرد. هیأت فوتبال خوزستان در کمال صداقت و آرامش سعی در رفع مشکلات بوجود آمده داشته و به هیچ عنوان قصد تشویش افکار عمومی را ندارد.

١-پس از پیگیری بعمل آمده و فراخوان جلسه از سوی جناب آقای نصیری معاون توسعه ورزشی اداره ورزش و جوانان،مقرر گردید جلسه ای در تاریخ ٩٦/٤/٣١ با حضور مسئولین هر دو هیات برگزار گردد. هیات فوتبال در ساعت مقرر در محل جلسه حاضر شد اما متاسفانه مسئولین هیات دوومیدانی غایب این جلسه بودند!

٢-جناب آقای خنفری ریاست اداره ورزش و جوانان خرمشهر را بر عهده دارند و شاید عدم حضور ایشان هنگام تمرینات ورزشکاران دو و میدانی باعث چنین مشکلاتی شود که قطعاً چنین است.

٣-قرارداد ورزشگاه تختی اهواز طبق قرارداد موجود و ماده ٨٨ آیین نامه اجرایی به هیات فوتبال واگذار شده و هیچ تبصره یا بندی مبنی بر استفاده ورزشکاران عزیز هیات دو و میدانی در آن ذکر نشده است. اما از آنجایی که هیات در این چند سال قدر و منزلت ورزشکاران این هیات و قهرمانان آن را با کرامت بجا آورده است، هیچوقت جلوگیر فعالیت آنان نبوده و نخواهد بود. لکن به جهت استفاده از روشنایی می بایست هزینه برق مصرف شده از سوی هیات محترم دوومیدانی پرداخت گردد که متاسفانه تا کنون چنین نشده است.

٤-مسئولین محترم هیات دوومیدانی هیچ وقت درخواست جلسه و یا حتی تماس را با مسئولین هیات فوتبال نداشته تا در محیطی آرام اینگونه مسائل، حل و فصل گردد. با پرخاشگری کاری از پیش نمی‌رود.

٥-طبق قرارداد اجاره مجموعه های زمین فوتبال ورزشگاه تختی در اختیار هیات فوتبال بوده و هر گونه حادثه ای که برای ورزشکاران بوجود آید تبعات آن گریبانگیر هیات فوتبال خواهد بود و اگر هیات دوومیدانی در خصوص قرارداد استفاده از زمین از کمیسیون ماده ٨٨ دارد، آن را ارائه دهد و هیات دو و میدانی تعهد محضری را باید در دستور کار خود قرار داده تا خدای ناخواسته اگر مشکلی پیش آمد خودشان جوابگوی ورزشکاران باشند نه هیات فوتبال.

٦-جناب آقای خنفری انسانی شریف و کار آزموده هستند. ایشان باید بداند که برق اتاق هیات دوومیدانی مرتبط با برق هیات فوتبال و یا زمین چمن نیست، اشتراک برق هیات فوتبال مستقل می باشد. دلیلی ندارد اگر قطعی برق صورت گرفته، هیات فوتبال را عامل آن معرفی نمایند.

هیات فوتبال اعلام می نماید که ما در چارچوب مقررات و قانون آماده هرگونه همکاری با هیات دوومیدانی هستیم، همه اهالی فوتبال از نام آوریهای قهرمانان دوومیدانی حمایت کرده و قدردان زحمات آنان هستند اما به ما حق بدهید تا در شرایطی قانون مدار بتوانیم بر عرصه مشکلات چیره شویم و حقی را از هیچ هیاتی ضایع نکنیم.

نیازی به پراکندگی افکار و استمداد از مسئولین و یا استعفا نیست... چرا مسئله را بزرگنمایی می کنید؟

هیات فوتبال با آغوشی باز آماده حل مسئله بوجود آمده است و برای پرفروغ بودن و بدست آوردن سکوهای قهرمانی عزیزان دوومیدانی، توفیق روزافزون از خداوند منان خواستار است.»

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری