اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۷۴۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه مسئولان باشگاه از هواداران که قشر ضعیف جامعه هستند‌ کمک می‌خواهد کار خوبی نیست چرا که مشخص نیست کمک‌های قبلی کجا رفت.
۱۳:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگویی، در خصوص بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان،‌گفت: به نظرم از پرسپولیس به جز سروش رفیعی؛ مهره دیگری کم نشده اما به جای او منشا و خلیل‌زاده به پرسپولیس آمدند. معتقدم که تیم امسال از پارسال بهتر است و در بازی با نفت از این تیم رونمایی شد هر چند نفت تیم ضعیفی بود اما وضعیت لیگ با سوپرجام فرق می‌کند.

وی ادامه داد: فولاد تیم جوان بومی خوبی دارد و مطمئنا فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. در بین 16 دوره‌ای که از لیگ گذشته به نظرم لیگ هفدهم جذاب‌ترین لیگ خواهد بود. پرسپولیس، استقلال، سایپا، ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی 6 تیم مدعی لیگ خواهند بود. هر چند که در این بین فقط از پرسپولیس رونمایی شده است. البته نفت با آن تیمی که در اختیار ابراهیم‌زاده و گل‌محمدی بود؛ فرق می‌کند و صلابت گذشته را ندارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تنش‌هایی که اخیرا بین بازیکنان و مدیران این باشگاه بر سر مسائل مالی به وجود آمده، افزود: به هر حال بازیکنان 70 درصد قراردادشان را گرفتند اما باید بدانند بازی کردن در تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیازمند این است که بازیکن به پیراهنش تعصب داشته باشد. بازیکنان شاید ماهی 60 میلیون تومان درآمد داشته باشند و به نظرم باید خویشتنداری‌شان را بیشتر کنند.

فنونی‌زاده در خصوص طرحی که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای کمک گرفتن به هوادارانشان جهت رفع مشکلات مالی اعلام کردند، اظهار داشت: قبل از این هم از این طرح‌ها دادند اما مشخص نشد که پول هواداران کجا رفت. حتی برخی پیشکسوتان و بزرگان فوتبال هم در این طرح شرکت کردند. البته باید این را در نظر گرفت که هواداران فوتبال قشر ضعیف جامعه هستند که با هزار مشکل مالی به ورزشگاه می‌آیند و باشگاه نباید این کارها را انجام دهد. به نظرم دادن این گونه فراخوان‌ها اصلا خوب نیست و این در حالی است که اسپانسر باشگاه مدعی است 40 میلیارد پول به پرسپولیس داده و باید نماینده سازمان بازرسی این مسائل را بررسی کند.

وی تصریح کرد: من به عنوان یکی از اعضای کانون پیشکسوتان پرسپولیس کهن که بزرگ آن علی پروین است، می‌گویم با طرحی که ما داریم می‌توانیم بخشی از مشکلات پرسپولیس را در رابطه با این بدهی‌ها حل کنیم. من تضمین می‌دهم که با طرحی که ما داریم می‌توانیم 60 درصد از بدهی ژوزه را بپردازیم اما این مسئله منوط به این است که از سوی باشگاه با کانون پیشکسوتان پرسپولیس کهن،‌ جلسه‌ای بگذارند. طرح از طرف ماست و اگر باشگاه آن را بپذیرد می‌توانیم سه چهارم بدهی ژوزه را بپردازیم. به نظرم باشگاه به جای گرفتن پول از هواداران، این طرح ما را عملی کند و ما قول می‌دهیم در صورتی که باشگاه در این زمینه پیشقدم شود 60 درصد مشکل بدهی به ژوزه را برطرف خواهیم کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا امسال این تیم را مدعی قهرمانی می‌دانید یا خیر،‌گفت: همانطور که گفتم 6 تیم مدعی قهرمانی هستند اما پرسپولیس، سپاهان و استقلال در کورس قهرمانی خواهند بود. به هر حال ما مدعی و مدافع عنوان قهرمانی هستیم.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: پیامی هم برای شجاع‌ خلیل‌زاده دارم. او مثل اسمش بازیکن شجاعی است و جایش در تیم ملی خالی است. چون در پست من بازی می‌کند توصیه‌ای برای او دارم و آن این است که کمی در بازی‌ها خویشتنداری‌اش را بیشتر کند. او در بازی با نفت چند خطای بی‌مورد انجام داد که شاید این خطا در 18 قدم کار پرسپولیس را سخت کند. مطمئنا او می‌تواند در تیم ملی بازی کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین