اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۷۲۸
هفته آینده قرار است حکم مانوئل ژوزه نهایی شود و از سوی دادگاه cas به سرخپوشان اعلام شود.
۱۲:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سرمربی سابق و جنجالی پرسپولیس بعد از حدود 4 سال رای نهایی خود را نسبت به شکایتش از این باشگاه در هفته آینده دریافت خواهد کرد و مسوولان پرسپولیس باید طبق آن محکومیت خود را نسبت به پرداختی مدنظرش پرداخت کنند.


مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی که توسط محمد رویانیان به عنوان سرمربی سرخپوشان معرفی و کار خود را در تیم پرستاره سرخپوشان آغاز کرد در نهایت با توجه به روحیات خاص خود، نتوانست فصل را به همراه این تیم به پایان برساند. مدیرعامل وقت سرخپوشان در نهایت تصمیم گرفت یحیی گل محمدی را که به دلیل سردرد از جمع صبایی‌ها جدا شده بود، به عنوان دستیار اول او انتخاب کند و وظایف سرمربی این تیم را کاهش دهد. در نهایت حتی به این مربی دستور داده شد در تمرینات حاضر نشود. اتفاقی که اکنون رویانیان بارها در دفاع از خود آن را عاملی برای محکومیت مانوئل عنوان می‌کند و مدعی است این مربی با قصور از دستورات و ترک ناگهانی ایران می‌توانست محکوم شود.


در نهایت اما اتفاقی که اکنون رخ داده، این باشگاه را در آستانه محکومیت مالی بزرگی قرار داده که حتی به 7 میلیارد تومان هم تخمین زده می‌شود. گفته می‌شود بعد از مدت‌ها این رای در هفته آینده رسما اعلام خواهد شد و مسوولان پرسپولیس بلافاصله باید نسبت به پرداخت آن اقدام کرده تا از هرگونه اتفاق منجر به کسر امتیاز یا محرومیت از جذب بازیکن در امان بماند. موضوعی که مسوولان پرسپولیس را نیز به صرافت انداخته تا نسبت به تامین منابع مالی اقدام کرده و مذاکرات چند روز اخیر خود با حامی و شریک مالی را نیز بر این اساس شکل دهند. یکی از اقداماتی که پرسپولیس روی آن برای تامین بخش عمده‌ای از این مبلغ حساب کرده بود، برگزاری دربی آلمان بود. اتفاقی که در نهایت رخ نداد تا اکنون مسوولان این باشگاه کاملا تحت فشار قرار گیرند. آنها البته پیش از این در اقدامی حساب رسمی خود را به هواداران اعلام کرده بودند که این اقدام آنها حدود یک میلیارد تومان عواید از سوی هواداران در پی داشت که هنوز فاصله زیادی با این مبلغ دارد.


پرسپولیس علی اکبر طاهری اکنون طبق آنچه که روی پیراهن و فضای تبلیغاتی‌اش مشخص است با بیمه ایران، موسسه مالی کوثر و 3090 به عنوان حامیان اصلی خود در ارتباط است. اتفاقی که علیرغم مسیر مناسب تامین منابع، با توجه به بدهی‌های گسترده مالی نتوانسته آنها را راضی نگه دارد و به خواسته‌های‌شان نزدیک شوند.


هفته دلهره آور برای سرخپوشان البته در پیش است؛ اتفاقی که می‌تواند آنها را با دردسری که تراکتورسازی و استقلال در فصل گذشته پشت سر گذاشتند نزدیک کند. پرسپولیس تنها دو هفته فرصت دارد تا بعد از پاسخ به نامه cas نسبت به پرداخت آن اقدام کند و قصور در این امر می‌تواند آنها را با محکومیت‌هایی نیز علاوه بر این جریمه مالی مواجه کند. اتفاقی که علی اکبر طاهری و دوستانش تا به امروز علیرغم تمام مشکلاتی که این تیم پشت سر گذاشته و بدهی‌های سنگین به بازیکنان خارجی توانسته‌اند به سلامت از آن عبور کنند اما این بار با توجه به حجم بالای بدهی آنها در حال استیصال قرار گرفته اند و باید دید رایزنی آنها با اسپانسر برای پرداخت زودتر از موعد مبلغ درخواستی‌‎شان مورد قبول حامیان مالی قرار خواهد گرفت تا از این خوان دردسرساز و دلهره آور عبور کنند یا خیر.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین