اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۷۴
سيدسيروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان می گويد تيمش با هدف امتياز گرفتن از پرسپوليس به تهران خواهد رفت.
۰۳:۴۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| با پورموسوی درخصوص شرايط فعلي فولاد خوزستان و مسائل مختلف ديگر صحبت كرديم كه او به سؤالات ما پاسخ داد.
 
مصدوميت 2 بازيكن
 
او در ابتداي حرف‌هايش مي‌گويد: ما تمرينات و بازي‌هاي دوستانه را انجام داديم و حالا خودمان را آماده شروع ليگ مي‌كنيم. خوشبختانه بازيكنان شرايط خوبي دارند و تنها مشكل تيم ما مصدوميت زليكاني و پيمان شيرزادي بود كه آنها را در دو، سه بازي ابتدايي در اختيار نخواهيم داشت. طبيعتاً اين موضوع اتفاق خوبي براي ما نيست ولي به هر حال بايد ليگ را شروع كنيم و اميدوارم شرايط خوبي براي شروع بازي‌ها داشته باشيم.
 
دنبال بازيكن جديد
 
وي در مورد اينكه فولاد خوزستان آيا باز هم اقدام به جذب بازيكنان جديد خواهد كرد يا خير، گفت: ما از مدت‌ها قبل دنبال تقويت خط حمله و خط دفاعي بوديم. باشگاه با جذب بازيكن خارجي مخالفت كرد و ما روي گزينه‌هاي ايراني تمركز كرديم. براي تقويت خط حمله با ارسلان مطهري مذاكره كرديم و در خط دفاع هم چند گزينه داريم كه اگر به توافق برسيم در اين دو پست بازيكن جذب خواهيم كرد.
 
بازي با پرسپوليس
 
پورموسوي درباره تقابل با پرسپوليس در هفته اول ليگ برتر گفت: پرسپوليس يكي از تيم‌هاي پرقدرت فوتبال ايران است كه بازيكنان اين تيم سه سال در كنار هم بازي كرده‌اند. آنها حتي با جذب چند بازيكن جديد قوي‌تر شده‌اند ولي ما انگيزه زيادي داريم تا در اين بازي بيرون از خانه امتياز بگيريم. هرچند تيم‌ها تازه از بدنسازي خارج شده‌اند ولي اميدوارم بازي ما با پرسپوليس بازي خوبي از آب دربيايد.
 
پرسپوليس احساسي نيست
 
پورموسوي درمورد اينكه شاخصه مهم پرسپوليس چيست، گفت: پرسپوليس احساسي بازي نمي‌كند و مشخص است براي هر بازي برنامه و طراحي خاصي دارد. آنها در موقع حمله و دفاع كردن پرتعداد هستند و از لحاظ تاكتيكي تيم پرقدرتي محسوب مي‌شوند. با اين حال ما تلاش مي‌كنيم تا از پرسپوليس امتياز بگيريم.
 
پورموسوي درمورد اينكه آيا پرسپوليس مي‌تواند در آسيا به موفقيت برسد، گفت: به نظر من پرسپوليس با اين نفرات پتانسيل موفقيت در آسيا را دارد و پيش‌بيني من اين است كه آنها از سد الاهلي عبور خواهند كرد. من براي اين تيم در آسيا آرزوي موفقيت دارم.
 
او در پايان حرف‌هايش تأكيد كرد: تلاش مي‌كنيم تا امسال هواداران فولاد را خوشحال كنيم و از آنها مي‌خواهيم كه تيمشان را حمايت كنند.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری