اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۶۸
مشاور اجرایی باشگاه نفت آبادان تاکید کرد که تیمش با حمایت هواداران مقابل استقلال نتیجه ای مطلوب کسب می‌کند.
۰۰:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهران فرقانی در گفت و گویی درباره شرایط نفت آبادان در آستانه حضور در لیگ برتر اظهار داشت: ما در تمرینات پیش فصل از فرصت استفاده کردیم و شرایط خوبی را برای خود رقم زدیم. بعد از جذب بازیکنان نامی و جمع شدن تیمی خوب، دو اردوی موثر در کردان و ترکیه داشتیم و از زمان حداکثر استفاده را کردیم. اکنون آماده حضور در لیگ برتر هستیم و انشاءالله نتایج مطلوبی به دست آوریم.

وی درباره دیدار با استقلال در هفته نخست لیگ برتر تاکید کرد: شما وقتی هدفتان این است که در لیگ برتر شرکت کنید، تفاوتی نمی‌کند در چه هفته ای با چه تیمی بازی کنید. اینکه ما در هفته نخست با استقلال بازی می کنیم یک فرصت برای نفت آبادان است. اگر در بازی با استقلال با امتیاز بیرون بیاییم، قطعا شخصیت تیمی‌مان را نشان می دهیم و می توانیم روند خوب خود را ادامه دهیم.

مشاور اجرایی باشگاه نفت آبادان همچنین گفت: نکته مهمی که در نفت آبادان امسال وجود دارد این است که تیم ما دغدغه سقوط ندارد. در سال های گذشته چند تیم مثل نفت آبادان بودند که همه نگران سقوط آنها می شدند اما اکنون هیچ کس نمی گوید نفت آبادان گزینه سقوط است. این باور در بین اعضای تیم نیز وجود دارد و شک نکنید با تماشای بازی های نفت آبادان در لیگ برتر متوجه می شوید خیلی راحت در لیگ برتر می مانیم.

فرقانی با اشاره به گرمای هوای آبادان در روز بازی با استقلال عنوان کرد: آماری که از هواشناسی گرفتیم، هوای آبادان در روز جمعه 47 درجه سانتی گراد است و 67 درصد رطوبت دارد. با این حال ما 10 روز قبل از بازی تمرینات را به آبادان بردیم و با این شرایط آب و هوایی آشنا هستیم. البته یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که شاید به خاطر تمرین کردن زیاد در گرما از نظر بدنی تحلیل برویم و به مشکل بخوریم. 

وی در پایان افزود: از هواداران نفت آبادان می خواهم صبور باشند و به تیم خود اعتماد کنند. ما به هواداران قول می دهیم با گذشت هفته‎‌های اول لیگ برتر شرایط نفت خوب شود و بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم. ما به حمایت هواداران نیاز داریم و انشاءالله با حمایت آنها استقلال را زمین‌گیر می‌کنیم.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین