اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۵۳
مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته پیکان که تا روز پایانی در سودای کسب عنوان آقای گلی بود، اکنون فرصت دارد تا ادعای خود را با پیراهن پرسپولیس اثبات کند.
۲۱:۲۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| گادوین منشا در فصل گذشته موفق شد 16 گل با پیراهن پیکان به نام خود ثبت کند، او البته در همان زمان مدعی شد کسب عنوان آقای گلی تنها با حضور در پرسپولیس و قرار گرفتن در استراتژی کاملا تهاجمی این تیم ممکن است و اگر در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ حضور داشت، این عنوان به او تعلق می‌گرفت.
 
منشا خیلی زود و بعد از پایان فصل پیشنهاد عقد قرارداد با پرسپولیس را پذیرفت و پیراهن شماره 90 سرخپوشان را از آن خود کرد. عملکرد قابل قبول او در تمرینات و گلی فوق العاده در دیداری دوستانه در اوکراین باعث شد تا امیدواری نسبت به موفقیت او در فصل هفدهم فوتبال ایران بیش از گذشته شود. با این حال یک بیماری عفونی باعث شد تا او روزهای پایانی اردوی اوکراین را از دست بدهد و بلافاصله بعد از حضور در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت. 
 
منشا که بنا به گفته کادرپزشکی سه هفته فرصت برای بازگشت به تمرینات و ترکیب این تیم نیاز داشت از روز گذشته فشار سبک تمرینات را آغاز کرد تا رفته رفته خود را به ترکیب اصلی نزدیک کند و فرصت گلزنی در ترکیب این تیم را از دست ندهد.
 
مهاجم نیجربه‌ای که رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان و هواداران دارد، به شدت در اولین تمرین بعد از عمل جراحی مورد توجه آنها قرار گرفت تا با روحیه‌ای بالا خود را مهیای آماده سازی کند. هرچند در جریان تمرین نگرانی‌هایی بابت تشدید مصدومیت او از سوی مربی بدنساز و کادرپزشکی نیز وجود داشت تا آنها مراعات حال او داشته باشند.
 
نکته مهم اما در تمرین روز گذشته به رابطه صمیمانه او با محسن مسلمان مربوط بود. اتقاقی که می‌تواند امیدواری زیادی بابت بالا رفتن گل‌های این بازیکن ایجاد کند. مسلمان به عنوان یکی از اصلی‌ترین ماشین‌های ارسال پاس در منطقه خطرناک حریفان تا پیش از این در اتهام رابطه نزدیک با مهدی طارمی قرار داشت و گفته می‌شد در فصل آینده بزرگترین حاشیه این تیم از این حیث رقم خواهد خورد، در تمرین روز گذشته به خوبی نشان داد چنین چیزی حداقل تا این لحظه صحت ندارد و شماره 77 سرخپوشان به شدت پیگیر حال این مهاجم تازه‌وارد بود و بارها به او در حین تمرینات کمک کرد.

کادرپزشکی پرسپولیس در پایان تمرین با اعلام اینکه مصدومیت این بازیکن رو به بهبود است و او از روز چهارشنبه قادر به حضور در تمرینات گروهی خواهد بود، بهترین خبر ممکن را به برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد تا او امیدوار باشد از هفته دوم لیگ برتر قادر به سود بردن از این بازیکن باشد. مهمترین دغدغه برانکو در حال حاضر عدم آمادگی صد در صدی مهدی طارمی با توجه به عدم حضورش در تمرینات آماده سازی پیش فصل است که باعث می‌شود آقای گل و مهاجم محبوب سرخپوشان از توان 90 دقیقه ای برای بازی در ترکیب این تیم برخوردار نباشد. 

در سمت مقابل نیز منشا نمی‌خواهد برخلاف ادعایش در فصل گذشته با از دست دادن بازی‌های ابتدای فصل شانس بزرگ کسب عنوان آقای گلی‌اش را از دست بدهد و به همین منظور برخلاف انتظارات خیلی زود در تمرینات حضور یافته تا شرایط حضور در تمرین گروهی را از دست بدهد. منشا که در فصل گذشته با دبل‌های فوق العاده خود توانست در جمع مدعیان قرار گیرد، اینبار به دنبال سود بردن از استراتژی تاکتیکی هجومی سرخپوشان و استفاده از پاس‌های غیرقابل عبور محسن مسلمان، وحید امیری و فرشاد احمدزاده برای خلق یکی از تهاجمی‌ترین فصول سرخپوشان با مهدی طارمی است.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری