اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۴۸
در حالي كه پرسپوليسي‌ها بايد به سبب قهرماني در سوپرجام خوشحال باشند اما مصاحبه جنجالي و عجيب مهدي طارمي همه را شگفت‌زده كرد. ديروز نوشتيم آقاي گل به دليل جريمه شدن و عدم واريز پول پاداش قهرماني و... به حسابش شاكي شده و داغ كرده است.
۲۱:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  امروز بايد روي موارد ديگر زوم كنيم. داستان از اين قرار است كه مهدي طارمي به هر دليل مي‌خواست به پانيونيوس يونان رفته و همبازي مسعود شجاعي و احسان حاج‌صفي شود. او تمرينات پيش‌فصل را از دست داد و با تأخير و بي‌ميلي به اوكراين سفر كرد در حالي كه مي‌دانست ناچار به ماندن در پرسپوليس است. بالا رفتن صداي مهدي طارمي آن هم پس از قهرماني سوپرجام حاصل سكوت آن دو هفته‌اي است كه به هر دري زد تا رضايتنامه‌اش را بگيرد ولي نشد!
آقاي گل درخواست كرد پول رضايتنامه‌اش را قسطي بدهد كه با آن مخالفت شد. درخواست تخفيف كرد كه باز هم طاهري و دوستان قبول نكردند. طارمي حتي به دوستان و رفقاي صميمي‌اش رو انداخت كه 4 ميليارد تومان جور كنند و نشد كه بشود و كار به امروز رسيد.
آن اتفاقات به مذاق مهدي طارمي خوش نيامد تا كار به مصاحبه و جنجال رسانه‌اي بكشد. مشابه همين اتفاق فصل گذشته و البته به شكلي ديگر افتاد. برانكو به دلايلي تمايل به بازگشت رامين رضاييان نداشت و در نهايت با فشار باشگاه، وساطت علي كريمي و علي‌اكبر طاهري و... كوتاه آمد اما هرگز مدافع راست ملي‌پوش خود را بابت حواشي سفر به تركيه و بي‌پاسخ گذاشتن تماس‌هاي تلفني خود نبخشيد.
حالا برانكو مشكلي با مهدي طارمي ندارد ولي آقاي گل با علي‌اكبر طاهري مشكل پيدا كرده است. فعلاً رابطه اين دو شكرآب است و همين درگيري‌ها مي‌تواند پرسپوليس قهرمان را وارد حاشيه كند. قرار است مهدي طارمي به دليل مصاحبه اخير يا غيبت‌هاي تمرينات پيش‌فصل براي اداي توضيحاتي به كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس (كدام كميته انضباطي؟!) احضار شود.
آقاي گل هم كه دل خوشي از مسئولان پرسپوليس ندارد شايد در اين جلسه حاضر نشود و يا اگر هم برود بعيد مي‌دانيم صلح و آشتي در كار باشد. به نظر شما اگر پرسپوليس با جدايي اين ستاره جدايي‌طلب مخالفت نمي‌كرد بهتر نبود؟ قضاوت را به خودتان مي‌سپاريم!
منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین