اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۴۷
پس از کسری 10 درصدی قرارداد مهدی طارمی این مهاجم ملی پوش در موضعی علیه مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و صحبت های تندی را نیز علیه آنها به زبان آورد.
۲۱:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| طارمی زمان قابل توجهی از تعطیلات پیش فصل را در حال رایزنی برای حضور در تیمی جدید بود اما در نهایت با هیچ باشگاهی به توافق رسید و به پرسپولیس بازگشت. در شرایطی که پس از بازگشت او به نظر می رسید مدیران این باشگاه درباره او کوتاه بیایند در نهایت جریمه ای قابل توجه برای این مهاجم در نظر گرفته شد.
رفتار طارمی در چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی نشان می دهد او به شدت از این وضعیت شاکی است و با این واکنش ها مشخص نیست طارمی با آغاز لیگ چه عملکردی در ترکیب پرسپولیس نشان دهد. هر چند گفته شده اطرافیانش به او توصیه کردند برای اینکه جایگاهش را نزد هواداران پرسپولیس از دست ندهد با انگیزه بالا برای این تیم به میدان برود و بی توجه به حرکت مدیران پرسپولیس تمرکز خود را در سال جام جهانی حفظ کند.
اما هم تیمی های طارمی در قبال او چه موضعی دارند؟ محبوبیت بالای طارمی در تیم بر کسی پوشیده نیست. او در حلقه بازیکنان اصلی جایگاه ویژه ای دارد و بارها شده که در آغاز دیدارهای این تیم در حلقه یازده نفره بازیکنان پرسپولیس در حضور سید جلال حسینی او با بازکینان صحبت می کند و آنها را آماده حضور در زمین می کند.
همچنین بازیکنان پرسپولیس از پرداختی های اخیر این باشگاه راضی نیستند و همچنان در انتظار دریافت پاداش های فصل گذشته هستند. چنین وضعیتی نشان می دهد اقبال عمومی در پرسپولیس نسبت به مدیران این باشگاه در وضعیت مطلوبی به سر نمی برد و بازیکنان پرسپولیس نیز مانند طارمی منتقد عملکرد مدیران باشگاه در چند وقت اخیر هستند و مهم ترین دلیل آن بی نظمی در پرداخت ها به بازیکنان تیم قهرمان ایران است. آنها از مدیران پرسپولیس انتظار دارند پاسخ انگیزه بالایشان در طول یک فصل اخیر را با پرداخت های منظم بدهند اما شرایط همچنان مانند قبل است.
منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری