اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۴۵
سیامک نعمتی یکی از خرید های پرسپولیس برای فصل جدید است. بازیکنی که فصل گذشته در پیکان از بهترین های تیمش بود و حالا در 23 سالگی شانس حضور در پرسپولیس را پیدا کرده است.
۲۰:۴۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  پس از عملکرد خوب در تمرینات پیش فصل پرسپولیس، برانکو از نعمتی برای دقایقی در دیدار مقابل نفت تهران در سوپرجام استفاده کرد و این هافبک جوان نیز در همین دقایق پاسخ اعتماد برانکو را داد و حتی در دقایق پایانی می توانست گل چهارم پرسپولیس را به ثمر برساند که ضربه اش با بدشانسی به تیر دروازه نفت برخورد کرد.
نعمتی اگر بتواند این روند را به عنوان یار تعویضی در ابتدای لیگ نشان دهد در آینده می تواند در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار بگیرد. اما در صورت حضور در ترکیب اصلی او جای کدام بازیکن را می گیرد؟ برانکو برای فصل جدید یکی از خریدهای پرسپولیس شجاع خلیل زاده را به ترکیب اصلی اضافه کرده و حالا با مصدومیت سید جلال شایان مصلح دیگر خرید پرسپولیس نیز در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
با توجه به سیستمی که پرسپولیس بازی می کند نعمتی به جای مهره های کناری این تیم امیری و احمدزاده می تواند به میدان برود. شیوه فوتبال پرسپولیس به گونه ای است که بازیکنان کناری تیم به سمت مرکز حمله می کنند و مهاجمان این تیم را در موقعیت گلزنی قرار می دهند. نعمتی نیز به جای یکی از این دو بازیکن می تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد. البته به عنوان مهاجم سایه نیزمی تواند برای پرسپولیس بازی کند.
منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری