اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۳۵
5 فصل از آخرين جشن قهرماني استقلال در ليگ برتر مي‌گذرد.
۱۹:۴۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  روزهاي درخشاني كه در تمام اين سال‌ها تلاش‌هاي صورت گرفته براي تكرار آن بي‌نتيجه بوده و طرفداران نه تنها حسرت آن روزهاي خوش را مي‌خورند بلكه اميدشان براي بازگشت به روند قهرماني‌ها هر سال نااميدتر از هر سال مي‌شود. حتي فصل گذشته كه تغييرات روي نيمكت مربيان بنا به ميل طرفداران بود و چهره‌اي محبوب و در عين حال جوان و كاربلد روي نيمكت رهبري استقلال نشست. اين تيم در ليگ برتر دو چهره متفاوت از خود نشان داد تا در نهايت به نايب‌قهرماني بسنده كند آن هم پشت ‌سر رقيب ديرينه و سنتي ضمن اينكه در ليگ قهرمانان آسيا نيز پاياني تراژديك با شكست 6 بر يك برابر العين در امارات داشت تا انتقادات به اوج خود برسد.

عليرضا منصوريان كه براي فرار از زير بار فشارها و بازگرداندن استقلال به دوران اوج تغييرات گسترده‌اي در سياست‌هاي نقل و انتقالاتي و افكار تاكتيكي خود داشت اين بار مجموعه‌اي از ستاره‌هاي پا به سن گذاشته و جوان را دور هم جمع كرد، تيمي كه به اذعان اين مربي تلفيقي مناسب براي رسيدن به جام قهرماني ليگ برتر آن هم بعد از سال‌هاي متمادي است. سرمربي استقلال اما براي پايان دادن به اين حسرت حساب خاصي روي بزرگترهاي تيم باز كرده، بزرگاني كه با درخواست و تلاش‌هاي او بار ديگر آبي‌پوش شدند و همگي به نوعي تشنه قهرماني و كسب افتخار در سال‌هاي پاياني فوتبال خود هستند. منصوريان كه همواره نشان داده در تحريك روحي و رواني بازيكنان تبحر خاصي دارد اين بار در آستانه آغاز ليگ هفدهم در نشستي صميمانه با بزرگان استقلال درددل‌هايي با آنها انجام داد كه در بخشي از صحبت‌هايش به نكته جالبي اشاره و پيرو آن با زبان آوردن جملاتي به نوعي استقلالي‌ها را براي همدلي تحريك كرد. سرمربي استقلال رو به بزرگترهاي تيم گفت: «نيازي نيست من بخواهم شرايط را براي شما تشريح كنم چون خود شما بهتر مي‌دانيد كه براي تيمي مثل استقلال پنج سال دور بودن از قهرماني چه تبعاتي خواهد داشت و طرفداران را تا چه حد مي‌تواند از تيم دور كند. سال‌هايي كه براي خود شما هم چندان خوب نبود چه آنهايي كه در اين سال‌ها با تيم بودند چه آنها كه دور بودند و شرايط عجيبي را در دوران فوتبال خود تجربه كردند از همين‌رو فكر مي‌كنم زمان آن رسيده باشد كه همگي دست به‌دست هم بدهيم تا اين حسرت به پايان برسد». منصوريان در ادامه صحبت‌هاي خود تصريح كرد: «هم دل شما براي قهرماني و كسب افتخار تنگ شده هم دل هواداران پس بياييد دست به‌دست هم بدهيم تا دوباره استقلال به روزهاي اوج بازگشته و مدعي اول قهرماني شود. بنابراين براي پايان دادن به دلتنگي‌هاي جشن قهرماني به يك ياعلي نياز است. اگر پايه اين كار هستيد و مي‌خواهيد طلسم را بشكنيد بسم‌ا...».
صحبت‌هاي تحريك‌كننده سرمربي استقلال باعث شد تا همه بازيكنان و بزرگان تيم كه در اين محفل خصوصي در حاشيه تمرين تيم حضور داشتند متفق‌القول بر هم قسم شدن كل اعضاي استقلال در ليگ هفدهم براي رسيدن به جام قهرماني و تجربه روزهاي خوش تأكيد كنند. بازيكناني كه خوب مي‌دانند با اين تيم پرستاره بهترين فرصت را دارند تا در سال‌هاي پاياني فوتبال خود يك بار ديگر طعم بالا بردن جام قهرماني و برپايي جشن در كنار طرفداران را بچشند. بازيكناني مثل رحمتي، منتظري، حيدري، جباري و...  كه رفته رفته به سن بازنشستگي نزديك مي‌شوند و اميدوار هستند با عليرضا منصوريان بتوانند براي يك بار هم شده طعم قهرماني در ليگ را بچشند، ستاره‌هايي كه در قهرماني قبلي نقش كليدي ايفا كرده بودند البته در دوران جواني!
منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین