اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۳۳
سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان گفت: بازیکنان ما بیش از هر چیز از لحاظ ذهنی مشکل دارند و به خود باوری نرسیده‌اند.
۱۹:۲۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل سایت فدراسیون والیبال، حمید موحدی در پایان دیدار دو تیم ایران و پاکستان و پذیرش شکست 3 بر صفر در این مسابقه گفت: روز گذشته و در دیدار مقابل چین تایپه بازی خوبی ارائه ندادیم و دلیل این موضوع این بود که جو مسابقات قهرمانی آسیا آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده بود.

وی ادامه داد: بازیکنان من به دلیل جوان بودن کم تجربه هستند و اکثر آن‌ها برای نخستین بار مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه می‌کنند. ما سعی کردیم از شب گذشته تا بازی امروز ایران را آنالیز کنیم و با آمادگی مقابل حریف امروز ظاهر شویم.

موحدی خاطرنشان کرد: در ست اول و دوم تیم ما شرایط بهتری داشت و توانست تا حد زیادی خوب کار کند. در خیلی از دقایق بازی بازیکنان با تیم ایران پایاپای پیش رفتند اما کم‌تجربگی باعث شد درامتیازات حساس نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و بازی را واگذار کنند.

سرمربی ایرانی تیم ملی پاکستان در مجموع عملکرد تیمش را رضایت‌بخش دانست و گفت: تیم ما تقریبا اول راه است. فقط نزدیک به دو ماه تمرین کردیم و این فرصت کمی برای حضور در مسابقاتی در سطح آسیا است. برای حضور در چنین مسابقاتی یک تیم نیاز به آماده‌سازی حداقل یک ساله دارد.

وی افزود: امیدواریم تیم پاکستان در سال‌های آینده با تمرینات بیشتر، حضور در مسابقات بین‌المللی بیشتر و کسب تجربه، هم از لحاظ فنی ارتقا پیدا کند و هم تجربه ‌بین‌المللی بیشتری کسب کند.

موحدی درباره دلایل افت تیمش در ست سوم دیدار با ایران گفت: به اعتقاد من بازیکنانم در ست سوم از لحاظ ذهنی افت کردند و خودباوری را از دست دادند. از نظر ذهنی خیلی زود اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند که این بزرگترین مشکل تیم ما محسوب می‌شود.

سرمربی تیم پاکستان در پایان به بازی با عراق اشاره کرد و گفت: عراق تیم بسیار جنگنده‌ای است و بازی کردن مقابل این تیم آسان نیست. تلاش ما این است که بتوانیم مقابل عراق به پیروزی برسیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین