اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۲۴
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با اعتقاد و رویکرد ملی نیما طاهری و مهران درخشان مهر را تحویل تیم ملی دادیم ولی کادر فنی تیم ملی به ما نگفت درخشان مهر مصدوم شده است.
۱۸:۴۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، علی شجاعی در مورد وضعیت بازیکنان ملی‌پوش ذوب آهن در تیم امید، اظهار داشت: کادر فنی تیم امید پس از دعوت رسمی نفرات تیم امید، برای دعوت از بازیکنان ما با سعید الهویی تماس گرفت و او هم موضوع را با امیر قلعه نویی و باشگاه در میان گذاشت. موضع باشگاه هم این بود که بحث ملی است و اولویت موفقیت تیم ملی کشورمان است و به همین دلیل به سرعت بازیکنان در اختیار تیم امید قرار گرفتند.


وی افزود: متاسفانه الان خبردار شده‌ایم که مهران درخشان مهر در اردوی تیم امید با مصدومیت روبرو شده و کادر فنی زحمت نکشیده که موضوع را به ما خبر دهد. اینکه ما برخلاف برخی باشگاه‌ها و با نگاه ملی در اوج دوران بدنسازی، مهران و نیما را به تیم ملی دادیم و حالا باید مهران را که در فصل پیش برای ما فیکس بازی می‌کرد را مصدوم تحویل بگیریم اتفاق خوش آیندی نیست و امیدواریم کادر فنی تیم ملی همانگونه که برای دراختیار گرفتن بازیکنان تماس گرفت برای، وضعیتی که برای بازیکنان این تیم هم رقم خورد هم یک تماس می گرفت.

وی در پایان در مورد سفر تیم ذوب آهن به مشهد گفت: ما چهارشنبه راهی مشهد خواهیم شد. بچه ها پس از بازی مقابل سپاهان تمرینات سبکی را برگزار کردند و روز یکشنبه هم به استخر جدید و مجهز هتل کوثر رفتند که همین جا بایستی از مدیریت هتل به خاطر دعوت از ذوب آهن و حضور در این مجموعه تشکر کنیم. امیدواریم بتوانیم لیگ را از مشهد مقدس با قدرت آغاز کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری