اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۱۳
برگزاری بازی تیم‌های سیاه‌جامگان و ذوب آهن در هفته اول بازی‌های لیگ برتر در شهر مشهد باعث شده تا هنوز نام ورزشگاه میزبان مشخص نشود.
۱۷:۵۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که روز گذشته خبرهایی مبنی بر برگزاری بازی سیاه‌جامگان و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر در شهر بجنورد به گوش می‌رسید اما قرار است طی جلساتی این موضوع برطرف شده و بازی در مشهد برگزار شود.

در همین رابطه قرار است اعضای تیم سیاه‌جامگان امشب در زیر نور یک جلسه تمرینی در ورزشگاه ثامن برگزار کنند که با این شرایط به نظر می‌رسد مشکلات این ورزشگاه به پایان رسیده اما هرچند که هنوز این موضوع و برگزاری بازی آنجا قطعی نیست.

با این حال از سوی مسئولان سازمان لیگ به صورت رسمی محل برگزاری این بازی در مشهد اعلام نشده و این در شرایطی است که به نظر می‌رسد وزشگاه امام رضا (ع) در روز ولادت این امام همام و همزمان با بازی پدیده و سپاهان به صورت رسمی افتتاح شود.

با این همه علی‌اکبر هاشمی جواهری مدیر تربیت بدنی آستان قدس رضوی در گفت‌وگویی در مشهد درباره اینکه چرا ورزشگاه امام رضا (ع) در روز بازی سیاه‌جامگان و ذوب آهن بازگشایی نمی‌شود گفت: همه شرایط برای برگزاری این بازی از سوی آستان قدس فراهم شده است و ما مشکلی با برگزاری این بازی در این ورزشگاه نداریم. مخالفتی که از سوی شورای تامین در این باره انجام شده به دلیل بحث ترافیکی بوده و مخالفت از این سو انجام شده است وگرنه آستان قدس هیچ مشکلی برای برگزاری این بازی در ورزشگاه ندارد.

وی درخصوص افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) در روز بازی پدیده و سپاهان هیچ اظهارنظری نکرد. از طرف دیگر کاروان ذوب آهن برای بازی با سیاه‌جامگان فردا وارد مشهد خواهد شدو شاگردان قلعه‌نویی یک جلسه تمرین در این شهر پشت سر خواهند گذاشت.

امروز همچنین قرار است جلسه ویژه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، رئیس هیات فوتبال این استان و مدیران دو باشگاه سیاه‌جامگان و پدیده درخصوص برگزاری مسابقات در ورزشگاه ثامن برگزار شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری