اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۱۰
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بعد از برگزاری دو مرحله از جام حذفی تیم‌های لیگ برتری از مرحله سوم کار خود را آغاز می‌کنند.
۱۷:۳۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید فتاحی بعد از مراسم قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال ایران گفت: همانطور که می‌دانید از این پس قرعه‌کشی جام حذفی مرحله به مرحله انجام می‌‌شود و این کار برای جذابیت بیشتر مسابقات انجام خواهد شد. امروز قرعه‌کشی تیم‌های لیگ دو و قهرمان استان را داشتیم. از جمع این 28 تیم 14 تیم بالا می‌آیند و مرحله بعد با حضور 18 تیم لیگ دسته اول قرعه‌کشی صورت می‌‌گیرد سپس 16 تیم صعود کننده با 16 تیم لیگ برتری قرعه‌کشی می‌شوند و از تاریخ 16، 17 و 18 شهریور به مصاف یکدیگر می‌روند. مرحله‌های یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی هم به صورت مجزا قرعه‌کشی می‌شود.

وی درمورد اعتراض فردی که خود را نوه مهندس درویش می‌نامید به قراردادن نام شموشک روی یک تیم اظهار داشت: بحث شموشک نبود تیمی به نام شهید کریمی جویبار به فردی در نوشهر واگذار شده این فرد نامه‌ای به ما نداده و این کسی که آمده بود فکر می‌کرد او قصد دارد نام تیمش را شموشک بگذارد که ما به هیچ وجه اصلا با این مساله موافقت نخواهیم کرد. اسم این تیم در جدول شهید کریمی جویبار (نماینده نوشهر) بود.

رئیس کمیته مسابقات در ادامه تاکید کرد: اسم این تیم شموشک نیست این تیم چه چیزی گفته می‌شود یا دیگران چه چیزی می‌گویند را قبول نکنید مهم نام تیمی است که در سازمان لیگ ثبت شده، به چیزی که بیان می‌شود توجه نکنید، بعد از مشکلاتی که برای نام داماش گیلان و داماش ایرانیان، برق شیراز و برق نوین شیراز و ... بوجود آمد دیگر اینکه تیم بخواهد اسم قدیم را روی جدی بگذارد نمی‌پذیریم و تیم‌ها باید اسم جدید انتخاب کنند.

فتاحی درمورد اینکه قرارداد خیلی از تیم‌ها ثبت نشده است عنوان کرد: تا جایی که من می‌دانم قراردادها در حال ثبت شدن است تیم‌ها مجوز خود را دریافت می‌کنند و آنهایی که این کار را انجام می‌دهند قراردادشان را به ثبت می‌رسانند.

وی بار دیگر با اشاره به مساله اعتراضی که به نام شموشک مطرح شد،‌گفت: برای اینکه هر تیمی به استان دیگر برود نیاز به مجوز کمیسیون ماده 5 است وقتی این کمیسیون هم مجوز بدهد سازمان لیگ باید موضوع را بپذیرد. ما پیش از این 80 هزار دلار به خاطر هم اسم بودن تیم‌ها جریمه شدیم و دیگر این کار را انجام نمی‌دهیم.

رئیس کمیته مسابقات در رابطه با مکان بازی ذوب آهن و سیاه‌جامگان گفت: قرار بود بازی در ورزشگاه امام رضا برگزار شود و هر دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان این محل را معرفی کردند ولی به خاطر یکسری مشکلات امکان برگزاری بازی در هفته اول نبود. ورزشگاه ثامن هم با مشکل چمن و اسکوبرد روبرو بود مثل اینکه در بازدید جدید وضعیت چمن تایید شده و درخواست کردیم به خاطر احترام به هواداران از باشگاه‌ها خواستیم در ورزشگاه صحنه‌های حساس و گل بازی به نمایش در بیاید یک اسکوبرد پرتابل تهیه کنند تا این مشکل هم برطرف شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین