اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۷۹
بازیکن برزیلی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا از طریق پدر خود فهرستی از ملزومات و خواسته‌ها و شرایط عقد قرارداد را به پاریس ارایه کرده است. نام 4 بازیکن در فهرست او روست شده که پاریس باید آنها را استخدام کند.
۱۴:۱۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| نیمار مشغول پروژه‌ای شده که اگر کوچکترین اشتباهی در آن رخ دهد دیگر نام فیگو را باید از صدر جدول خیانتکاران پاک کرده و نام نیمار را پررنگ و درشت جای آن نوشت.

شایعات زیاد است و بازار آن داغ و همچنان خبر مهمتر این است که نیمار در بارسلونا می‌ماند و جایی نمی‌رود اما رسانه‌های معتبر اروپایی خبر از دور شدن نیمار از بارسلونا می‌دهند و این افزایش فاصله کاملا قابل ردیابی است.

لوپاریسین چاپ فرانسه در گزارشی مدعی شده که نیمار و البته پدر او از چند ماه پیش با باشگاه اول پاریس و مالک قطری این باشگاه در تماس بوده‌اند و نیمار شرط شروع مذاکره با این تیم را خرید دانی آلوس عنوان کرده بود، در نتیجه خرید آلوس برزیلی، دوست صمیمی نیمار شاید بی ارتباط به شرایط انتقال نیمار به پاریس نباشد.

نیمار به پاری‌سن‌ژرمن فهرست خرید 4 بازیکن را داده و گفته هر وقت این 4 بازیکن را در پاریس دیدم، من هم می‌آیم. یکی دیگر از این بازیکنان، کوتینیو بازیکن لیورپول است و مشتری جدی او بارسلونا است!

اگر ثابت شود تردید کوتینیو برای نشان دادن چراغ سبز به بارسلونا زیر سر مذاکرات محرمانه نیمار با پاریس بوده باید منتظر خشم و دلخوری تاریخی هواداران بارسلونا هم باشیم.

لوکاس مورا بازیکن پیشین سائوپائولو و دوست صمیمی نیمار یکی دیگر از بازیکنانی است که پاریس به دستور پدر نیمار در حال استخدام او است و این بازیکن چندی پیش روی صفحه توییتر خود نوشته بود: از نیمار ممنونم، او زندگی دوباره ای به من داده است!

این پیغام چند دقیقه بیشتر روی صفحه این جوان کم تجربه باقی نماند اما همان زمان کوتاه کافی بود تا خبرنگاران اروپایی به این ارتباط‌ها شک کنند.

آلکسیس سانچس دیگر بازیکنی است که نیمار خرید او را به پاریس پیشنهاد کرده است. گفته می‌شود نیمار در صورت انتقال به پاریس فقط 222 میلیون یورو قیمت ندارد بلکه تا مرز 500 میلیون یورو از این فرایند سود خواهد کرد و از همه بازیکنان مذکور کمیسیون خواهد گرفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین