اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۷۰
مربی تیم تاسیسات دریایی گفت: تیم گیتی پسند نماینده شایسته کشورمان است و امیدوارم این تیم بتواند با قهرمانی و با جام به ایران بازگردد و راه تاسیسات دریایی را در جام باشگاه‌های آسیایی ادامه دهد.
۱۳:۵۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا ناصری در گفت‌وگویی، درمورد آخرین وضعیت تیم تاسیسات دریایی گفت: خدا را شکر همه چیز در حال حاضر در تاسیسات خوب است. ما این هفته با گیتی‌پسند بازی داشتیم و به دلیل اینکه این تیم در حال حاضر در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد ما استراحت داریم.

وی در ادامه افزود: ما در هفته آینده به مصاف شهروند ساری در تهران می‌رویم و امروز هم قرار است به خاطر اینکه از شرایط مسابقات لیگ عقب نمانیم یک بازی دوستانه با یکی از تیم‌های کاشان داشته باشیم تا انشاءالله از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

مربی تیم تاسیسات دریایی همچنین درمورد وضعیت لیگ برتر فوتسال گفت: درست است که در اوایل شروع لیگ یکسری بی‌نظمی‌ها و بی برنامه‌گیها وجود داشت اما رفته رفته شرایط لیگ بهتر و تیم‌ها خودشان را پیدا کردند و در حال حاضر لیگ شاداب و پویا داریم.

وی همچنین درمورد مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و تیم گیتی‌پسند نماینده ایران در این مسابقات گفت: جام باشگاه‌ها همیشه شرایط خاص خودش را داشته و تیم‌های حاضر در این مسابقات از بهترین‌ها هستند و گیتی پسند همان طور که در این بازی نشان داده نماینده شایسته برای کشورمان است و در حال حاضر این تیم با 6 امتیاز و با صدرنشینی در گروه خود به دور بعد صعود کرده است.

ناصری افزود: با توجه به بازی‌های برگزار شده احتمال زیاد ما شاهد این موضوع هستیم که گیتی‌پسند در فینال این مسابقات حضور داشته باشد و امیدوارم این تیم بتواند با قهرمانی و با جام به ایران بازگردد و راه تاسیسات دریایی را در جام باشگاه‌های آسیایی ادامه دهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین