اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۶۰
سرمربی کروات سرخپوشان در همین ابتدای لیگ یکی از عناصر اصلی و تاثیرگذار دفاعی‌اش را از دست داده تا شرایط سختی برای شروع لیگ داشته باشد.
۱۲:۴۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدجلال حسینی به دلیل کشیدگی عضله با دوری احتمالی 4 تا 5 هفته‌ای از ترکیب سرخپوشان همراه است و این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ از بازگشت او به جمع شاگردان طی 10 روز آینده خبر داده است. دو روایت مختلف از یک بازگشت و چیزی که نزدیک به واقعیت است اینست که سرمربی کروات این تیم او را قطعا برای بازی با فولاد در اختیار نخواهد داشت تا افتتاحیه لیگ را بدون کاپیتان آغاز کند.


برانکو ایوانکوویچ که با حفظ اسکلت اصلی خط دفاعی قدرتمند فصل گذشته‌اش، شایان مصلح و شجاع خلیل زاده را نیز به لیست خود اضافه کرد، اکنون دغدغه کمتری برای شروع فصل خواهد داشت. در تمرین روز گذشته نیز او آیتم‌های ویژه‎ای برای شاگردان دفاعی‌اش در نظر گرفت تا آنها را مهیای رقابت برای عناصر تهاجمی فولاد کند.


در این خط دفاعی شایان مصلح در سمت چپ دفاعی قرار گرفت و زوج قلب دفاعی نیز به محمد انصاری و شجاع خلیل زاده سپرده شد. حسین ماهینی نیز که به عنوان کاپیتان دوم این تیم شناخته می‌شود و در بازی برابر فولاد بازوبند را بر بازو خواهد بست به پست اصلی خود در سمت راست دفاعی بازگشت. صادق محرمی در این فاز به دلیل دوری از تمرینات سرخپوشان و حضور در اردوی تیم امید در قرقیزستان غایب بود. البته بعید نیست در فاصله 48 ساعت مانده به بازی برانکو تغییراتی دیگری را در نظر بگیرد و از این مدافع خوش تکنیک بار دیگر در سمت راست دفاعی سود ببرد و با خروج شایان مصلح، حسین ماهینی را به سمت چپ دفاعی ببرد تا کمترین تغییر و بیشترین هماهنگی را در فاز دفاعی تجربه کند.


خط دفاعی سرخپوشان اکنون در غیاب سیدجلال حسینی کار سخت‌تری را پیش روی خود دارد و باید دید از این آزمون سربلند خارج می‌شود یا خیر.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین