اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۵۳
دبیر هیات بوکس استان البرز، گفت: برای اعزام کاظم زاده به مسابقات جهانی بزودی کومیته فنی تشکیل می‌شود و در مورد این موضوع تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد.
۱۲:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مسابقات جهانی بوکس در حالی شهریور ماه به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد که سجادکاظم زاده نماینده وزن 69 کیلوگرم کشورمان با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب تنها مدال برنز تیم ملی ایران در آن رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده است اما گویا تصمیم بر این است که این اعزام لغو شود.

محمدحسین قنبرپور در گفت‌وگویی، در مورد اعزام یا عدم اعزام سجاد کاظم‌زاده به مسابقات جهانی آلمان، گفت: سجادکاظم زاده با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال برنز شد و به همین دلیل او تنها بوکسوری بود که توانست جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند. بنده در همان مقطع اعلام کردم حاضرم هزینه سفر خودم و کاظم زاده را به این مسابقات پرداخت کنم.

وی در ادامه، افزود: مسئولان فدراسیون با طرح این موضوع که مشکل اعزام کاظم زاده فنی نیست مسائلی را مطرح کردند که برای ما هم قابل قبول بود. فدراسیون انصافاً این موضوع را بارها اعلام کرد. طبق صحبت‌هایی که مطرح شد، به هر حال اگر قرار باشد کاظم‌زاده به این مسابقات اعزام شود قطعا باید یک مربی سه ستاره کنار او باشد. طبق قانوان فدراسیون جهانی هربوکسوری که میخواهد در مسابقات جهانی و المپیک شرکت کند باید یک مربی سه ستاره کنار او باشد.

دبیر هیات بوکس استان البرز در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: خیمنز مربی کوبایی تیم ملی دو ستاره است و به همین دلیل در صورت اعزام حسین نهرودی به این مسابقات اعزام خواهد شد، چرا که او یک مربی سه ستاره است. البته در صورتی که مربی کوبایی بخواهد راهی مسابقات جهانی شود حداقل 10 روز باید اردوی تیم ملی تعطیل شود که این موضوع به ضرر بوکس کشورمان است.

قنبرزاده در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: قطعاً اگر قرار بر این باشد که خیمنز در کنار کاظم‌زاده به مسابقات جهانی اعزام شود، باید مترجم او نیز در این سفر حضور داشته باشد اما با توجه به اینکه او سه ستاره نیست و نمی‌تواند روی صندلی کوچ بنشیند حسین نهرودی به عنوان مربی سه ستاره باید کنار کاظم‌زاده باشد. در این سفر قطعاً باید نماینده حراست وزارت ورزش جوانان نیز حضور داشته باشد و این سفر تقریباً 50 تا 60 میلیون تومان برای فدراسیون هزینه در برخواهد داشت. به همین دلیل با توجه به سخت بودن شرایط برای کسب مدال ما هم اعلام کردیم تابع تصمیمات فدراسیون بوکس هستیم.

وی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: با توجه به اینکه مسابقات طبق قانون جدید سیدبندی می‌شود و ما حتی با شرایط فعلی شانس کمی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا را داریم. حالا در مسابقات جهانی که بهترین‌های دنیا حضور پیدا می‌کنند کار ما دشوارتر می‌شود، در واقع قرعه‌ کشی مسابقات به این صورت است که بهترین‌های دنیا در نخستین مبارزات خود با بوکسورهایی مبارزه می‌کنند که در جدول شانس کمتری برای کسب مدال‌ دارند و به همین دلیل قرار است بزودی کومیته فنی تشکیل شود و در مورد این موضوع تصمیمات نهایی گرفته شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری