اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۴۹
قهرمانی دوی 3 هزار متر مانع آسیا گفت: رسیدن به فینال مسابقات جهانی با حضور دوندگان سرشناس سخت، اما دور از دسترس نیست.
۱۱:۴۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین کیهانی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط بدنی‌اش اظهار داشت: با توجه به اینکه از مسابقات قهرمانی آسیا به تازگی برگشتیم و درگیر مسائل مربوط به ویزا، مسابقات لیگ طلایی و مراسم استقبال بودیم بدنم خسته است و امیدوارم در چند روز باقی مانده تا قهرمانی جهان به شرایط خوبی برسیم. در حال حاضر هم در اصفهان و با سجاد مرادی کار می‌کنم. حضور او کمک زیادی به من کرده و شرایطم بهتر شده است.

وی در مورد مسابقات لیگ طلایی گفت: به دلیل اینکه در مسابقات قهرمانی جهان دویدن تند و کند می‌شود، به خاطر همین موضوع در دوی 800 متر لیگ طلایی شرکت کردم تا با آن شرایط آشنا شوم و نتیجه برایم مهم نبود. پس از 800 متر در دوی 2 هزار متر مانع هم دویدم که رکوردی بود.

قهرمان دوی 3 هزار متر آسیا در مورد نخستین حضورش در قهرمانی جهان عنوان کرد: تاکنون این رقابت‌ها را تجربه نکرده‌ام و به شرایط آشنا نیستم. هدفم این است که به فینال بروم و مطمئنا دور از دسترس هم نیست. برای این موضوع باید رکوردی زیر 8 دقیقه و 40 ثانیه داشته باشم.

وی ادامه داد: حریفان قدرتمندی از کشورهای آفریقا مانند مراکش و اتیوپی حضور دارند که قهرمان المپیک و جهان هستند و به همین دلیل رقابت با آنها بسیار دشوار است، اما اگر شرایط بدنی که در قهرمانی آسیا داشتم، در جهانی هم داشته باشم، فوق‌العاده خواهد بود. پاداشی هم که فدراسیون برای رسیدن به فینال گذاشته انگیزه‌ام را چند برابر کرده است.

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی جهان از 13 مراد در لندن آغاز می‌شود و ایران با 4 نماینده در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کیهانی دوومیدانی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری