اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۴۳
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: ما گول شرایط این روزهای نفت تهران را نمی‌خوریم چون هر تیمی که آنها را دستکم بگیرد دچار مشکل خواهد شد.
۱۱:۲۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی نظرمحمدی در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط سپیدرود در آستانه آغاز بازی‌های لیگ برتر،‌ گفت: ما سعی کردیم در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشیم و سعی کردیم نیروهای بومی خود را حفظ کنیم و البته از طرف دیگر نفراتی که فکر می‌کردیم به کار تیم ما می‌آیند را جذب کنیم. ما میعاد یزدانی، عماد میرجوان، حسین ابراهیمی و سیدمحسین حسینی را جذب کردیم و ایمان صادقی و احمد آهی را هم به تیم اضافه کردیم. البته این دو بازیکن بومی محسوب می‌شوند چون ازدواج‌شان در گیلان رخ داده و سال‌ها در این استان فوتبال بازی کردند.

وی افزود: توحید غلامی و مهرداد جماعتی نیروهای غیربومی ما هستند ولی سعی کردیم شاکله اصلی را روی همان تیم بومی و محبوب مردم ببندیم. خوشبختانه دو اردوی خوب در کردان تهران داشتیم و به 70 درصد آمادگی رسیده‌ایم و ان‌شاالله از هفته چهارم به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید. البته اینکه می‌گویم از هفته چهارم به آن معنی نیست که ما هفته‌های اول را از دست می‌دهیم بلکه معتقدم در هفته چهارم به بهترین کیفیت خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در خصوص اینکه آیا تیمش برای بازی هفته اول غایبی دارد یا خیر،‌گفت: خدا را شکر با درایت کادر فنی بازیکنان به شرایط خوب در هفته‌های اخیر رسیدند و درست است که کمی خسته هستند اما با برنامه‌های مفرح سعی می‌کنیم بازیکنان را آماده کرده و خوشبختانه روز پنجشنبه مصدومی در تیم‌مان نداریم.

وی افزود: امروز به تهران سفر می‌کنیم و بعد از ظهر یک جلسه تمرینی را پشت سر خواهیم گذاشت و فردا هم آخرین تمرین خود را در تهران برگزار خواهیم کرد.

نظرمحمدی در خصوص اینکه ارزیابی‌اش از نفت تهران چیست، گفت: نفت تیمی باتجربه است که به نظرم درخشان درصدد استفاده از تجربه نفراتش است. البته ما گول شرایط نفت تهران را نخواهیم خورد و قبول دارم شرایط این تیم در حال حاضر گول زننده است ولی معتقدم هر تیمی نفت را دست کم بگیرد به مشکل خواهد خورد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این سؤال که رتبه تیمش را در پایان فصل در کجای جدول می‌بیند، گفت: با توجه به وضعیت سخت‌افزاری ما خود را آماده یک جدال سنگین و تلاش مضاعف می‌کنیم. باید واقع‌گرایانه به مسائل نگاه کنیم و بپذیریم که از نظر امکانات در سطح پایینی هستیم. ما امسال چون تجربه کمی در لیگ برتر داریم نمی‌توانیم مدعی باشیم و من و کادر فنی‌ام تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و برای بقا می‌جنگیم.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس، ضمن تقدیر و تشکر از هواداران سپیدرود، گفت: امیدوارم روز پنجشنبه هواداران مثل دیدار فصل گذشته تیم ما مقابل اکسین تنهایمان نگذارند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری